|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() Sendt: 19-September-2006 kl. 18:27 |
|
Er du interesseret i et fælleskøb af et digital spejlrefleks kamera i prisklassen omkring de 6-7.000 kr ? Se fx her: Lidt nyt fra digital spejlrefleks kamera fronten |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Priserne kan blive noget i retning af: Canon med 18-55 mm: 5.500-6.000 kr Nikon D80 med 18-55 mm: 8.5000-9.000 kr Sony Alfa A100 med 18-55 mm: 6.500-7.000 kr - måske en smule billigere eller måske kan der følge et memorycard med. Men, men, men vi undersøger og stem kun hvis du er seriøs interesseret! Det er IKKE en afstemning om hvilket kamera er bedst! /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
turandot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
jeg så nikon kamera med 18-70mm her http://www.foto-fun.dk/shop/productinfo.asp?id=NikonD80kit Nikon D-80 m/18-70mm for 9.195 kr måske kan vi forhandle Redigeret af turandot - 19-September-2006 kl. 21:36 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|
Hmmm må da håbe priserne kommer længere ned. Canon kan allerede fås til under 6k, i de almindelige butikker. |
||
![]() |
||
Hjorten ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Hvorfor er det nye Pentax K100D ikke med? Ca. 5000 inkl. lens-kit, for et super kamera med Stabilisator og bedste høj-ISO i klassen (langt bedre end Sony a100 til ISO, og lidt bedre end D80). Eller Pentax K10D der kommer om en ca. måned, og hvilket slår Nikon D80, Sony A100, og Canon 400D/30D med flere længder til en pris omkring D80 (ca. 6-7K DKK). Formentlig kommer det kamera til at tage en del markedsandele fra de andre, og bliver Pentax' gennembrud på mange markeder. K10D: K100D kan f.eks. fåes for 4990 (inkl 18-55 linsen) her: http://www.godigital.dk/dk/xw3324.asp Redigeret af Hjorten - 20-September-2006 kl. 00:29 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen kom endelig med gode bud og billige forhandlere. INTET ligger fast på nuværende tidspunkt. Udover at vi vil overholde Fælleskøb konceptet. /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|
Et bud på en forhandler kunne være platanfoto. De ved hvad de snakker om, samt er en rigtig butik. Lidt ligesom TC. |
||
![]() |
||
Lasse Dvoracek ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Hej Michael. Dette Canon du nævner her, er det det nye 400D? Prisen for hus ligger i følge de fleste oplysninger på 6.899.- Og for et kit med 18-55mm ligger prisen på 7.699,- Ydermere kunne det være fint med en prisidé på det efterhånden meget udbredte kit med (stadig incl. 18-55mm) 55-200mm og BGE3 for 10.299,-
|
||
Med venlig hilsen
Lasse Dvoracek |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er da en dyr forhandler du har fundet. Canon Eos 400D M/18-55mm koster 5990 hos platanfoto. |
||
![]() |
||
Lasse Dvoracek ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Det er som sådan ikke en forhandler - men prisen der har stået i div. tests jeg har læst. Platanfoto.dk? er det så inde i butiken, for jeg kan ikke lige finde den? |
||
Med venlig hilsen
Lasse Dvoracek |
||
![]() |
||
![]() |
|
www.platanfoto.dk Det gode er at man kan gå ind i butikker og afprøve de forskellige modeller osv. Man kan muligvis også bestille på deres web-side, men det har jeg nu aldrig prøvet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lasse: De priser du nævner er voldsomt høje. Jeg er helt på linie med Laban om at Platan (som er en ældgammel butik på vestrebrogade) og Kamerahuset (hvor jeg handler jævnligt) er gode steder til Fælleskøbet og deres priser på lige under 6.000 kr for Canon kit med 18-55 mm, men uden hukommelses kort, er interessante. Kan vi pille en plovmand af der, så tror jeg ikke at vi kommer længere i Danmark. Men jeg er også frisk på at spørge Justbuyit og GodPris om de kan komme med et tilbud. Jeg tager lige en sludder med redaktionen og så vender jeg tilbage. /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |