|
Ordrup bio'en; Nu med billeder 05-02-14 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2014 kl. 23:35 |
Hej Recordere.
Tænkte det måtte være min tur til at vise frem hvad jeg har af hjemmebio derhjemme. Udstyrs listen er som følger. Fronthøjtalere: XTZ 99.36 Center Højtaler: XTZ 99.22 Baghøjtalere: Harman Kardon BQS fra BDS700 system Subwoofer: XTZ W10.99 Surround receiver: Onkyo TX-SR805 Effekt forstærker: Jungson (Hedo) Duro DAC: Cambridge Audio Dacmagic TV: Pioneer PDP5080XA Mediecenter/server: Toshiba i3 bærbar m. 6TB ekstern HDD Derudover af sjov: Squeezebox Duet Sony PS3 120GB Xbox 360 Xbox 1 3 x bodyshaker som pt. mangler en forstærker Har prøvet at skabe så god akustik som muligt med tykt langhåret tæppe, tyk og stor stof chaiselong sofa og stort billede(hjemmelavet) på bagvæggen. Billeder ses i anden post. Mvh. Michael Kirkelund Redigeret af mkirkelund - 05-Februar-2014 kl. 00:49 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er der billeder! Set fra siden Sweetspot med tøj Sweetspot udentøj Bagvæggen med ene baghøjtaler synlig Og så lidt udstyrsbilleder Onkyo TX-SR805 Jungson (Hedo) Duro Smid en kommentar med ris/ros/forbedringer. Mvh. Michael :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det ser sgu fint ud
![]() Forbedringer..? Nye baghøjttalere, men den har du vist selv tænkt på.. |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Er jeg den eneste herinde som synes Hifi grej er grimt at have stående fremme?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
ja. |
|
![]() |
|
Michaelds ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
Nej, det lille tvbord virker alt for pakket. Jo flere ting der kan gemmes væk, jo bedre.
|
|
![]() |
|
Det eneste der ka pakkes væk i møblet er centerhøjttaleren og det vil ødelægge lydbilledet.
Hvis man tænker på en fed lydoplevelse fremfor WAF, så ka det i mine øjne ikke stå anderledes. Og nu er det jo en Hifi side, så er da en fordel man ka se grejet ![]() Redigeret af strecker - 05-Februar-2014 kl. 08:59 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Alt forstærker-ting og sager kan vel gemmes langt væk. det behøver da ikke stå fremme
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Nej. @Mkirkelund: Det ser sgu fedt ud. Tænk at der kunne være så ryddet op hos dig
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Lækkert setup med gode komponenter! Meen jeg synes også det er for meget med de to forstærkere oven på reolen, de skal sgu da ned i den og stå, så man kan nyde de pæne fronter og det blå lys mens man ser film. Og til daglig gemmes det hele væk bag stofbeklædte låger = større waf ;-)
|
|
![]() |
|
Hvis de to forstærkere ska gemmes væk ska det være i et andet rum, for to maskiner, der bliver så varme, hører ikke til i et tv møbel.!!
Redigeret af strecker - 05-Februar-2014 kl. 09:14 |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Jeg tror ikke rigtigt det kan gøres mere elegant end det er gjort ift. placering af udstyr.
Hvor har du købt din amp og kan du fortælle lidt mere om den? Synes ikke det er noget man har set så mange gange før.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |