|
Køb af specialbatterier |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Februar-2014 kl. 18:45 |
Hej alle
Jeg leder efter en dansk forhandler af dette batteri: Jeg har googlet danske batteriforhandlere på nettet, uden held. Så hvis nogen kender en... Alternativt, kan nogen sige hvad jeg ca. kommer af med ved at købe hos Amazon.com? Jeg tænker på om der kommer told og moms oven i prisen, og hvem (og i hvilket land) man egentlig handler med? Jeg har ikke købt i udlandet før... På forhånd tak Morten
|
|
/zemo/
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mener at grænsen er 85.-
Så det kan du sagtens købe. Handler selv tit fra udlandet uden problemer. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men du kan sikkert få et i danmark hos batteribyen
Det ligner et 1.2v opladeligt med loddeflige |
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
En pris på 20$ giver risiko for moms (men ikke told) og PestDanmarks opkrævningsgebyr på 170 Kr., så regn med en udgift på 300 Kr. og håb på mindre!
|
|
mvh Infinity
|
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej og tak for svar
Det er ikke et alm AA-batteri. Det måler 17x42 mm. Spændingen kan jeg desværre ikke se nogen steder...
|
|
/zemo/
|
|
zemo
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet dette på amazon.co.uk:
Det burde vel blive sendt fra UK, og dermed EU. Så derfor ingen moms/gebyrer? Eller misforstår jeg noget?
|
|
/zemo/
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det overhovedet betale sig at skifte? Gav 150kr for en Oral B 2000A
|
|
zemo
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
/zemo/
|
|
zemo
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal måle 17 x 21 mm. 1,2 V, (ca.) 2100 mAh.
Det er ikke lykkedes mig at finde en dansk forhandler, kun engelske.
|
|
/zemo/
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fatter ikke, at man skal døje med de her lortebatterier uden mulighed for udskiftning. Vi skifter vores Braun ca. hvert andet år (lidt oftere), og det er det samme generation efter generation. Jeg skal aldrig købe noget der koster over 200 kr fra dem for de KAN bare ikke holde. Planlagt forældelse af værste skuffe.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Søg på ebay efter 181AFH1A1P
Klaus |
|
zemo
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt denne:
Hvis det er det rigtige, så bliver det vist ikke meget billigere...
|
|
/zemo/
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |