|
Ang. Panasonic st60 y |
Besvar |
Forfatter | |
Lofferen
Super bruger Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Februar-2014 kl. 19:14 |
Hej alle
Jeg påtænker at købe dette som reserve for mit Pioneer 428, er der nogen der har oplevet Burn In på det? Jeg har aldrig oplevet det på mit Pioneer God aften Lofferen |
|
Th@mas
Bruger Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej!
Har et 50ST60 fra september sidste år, jeg bruger det normalt uden at tage nogen hensyn, men det står dog sjældent på nogen kanal længere end højst et par timer af gangen og jeg zapper ofte videre ved reklamer. Jeg har aldrig oplevet burn in/retention på mit. Det er mit tredje Panasonic Plasma og jeg har aldrig oplevet burn in/retention eller buzz på nogen af dem. Det har et fantastisk godt billede, så jeg kan klart anbefale det. Mvh. Thomas |
|
Mvh.
Th@mas TX-P42S10E TX-P50ST60 LG HR550c |
|
Lofferen
Super bruger Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar Thomas
Lyder godt, det er også fordi jeg nødigt vil over på LCD lig med dårligere billede, hvis mit Pioneer skulle ryg(selvom det nok holder en del år endnu) fra 2008, men så kan jeg sætte det op i soveværelset det nye Panasonic*S* smiler imens Henrik |
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Funktioner
Tak(0)
|
Retention kan forekomme på de fleste nuværende Plasma-skærme, i større eller mindre grad, men decideret Burn-in forekommer dog meget sjældent, medmindre man er meget uheldig, eller man mishandler skærmen. Så det er ikke noget jeg ville have mine bekymringer omkring.
En smule retention forekommer på mit Pana X50, men det forsvinder hurtigt igen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |