|
Optisk til koaxial |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2014 kl. 21:17 |
Hej
I forbindelse med mit tidligere indlæg har jeg lige fundet ud af at man kan få en dims der ændre den optiske udgang til koaxial. det er sådan en her http://www.av-connection.dk/?PGr=117&ML=416 Vil høre om der nogen der ved om det virker og om lyden er god ? For hvis det virker vil det løse det problem jeg lige har lavet et indlæg om :-) Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jan
Jeg har selv brugt den samme slags til min gammel Denon og det virker upåklageligt. Mvh. Snedsted
|
|
![]() |
|
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Hej
Takker for svaret så må jeg heller få bestilt en :-) Så skal det nok passe at når jeg får den kan jeg få ARC til at virke *GG* Hilsen Jan
Redigeret af badedyr - 05-Februar-2014 kl. 21:34 |
|
![]() |
|
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
Hej Jan
Ja ikke nemt med ARC. Når du bestiller så husk den er retnings bestemt. Mvh. Snedsted
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |