recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4: Guide til billige spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4: Guide til billige spil

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4: Guide til billige spil
    Sendt: 15-December-2013 kl. 18:31
-Hold PS-knappen inde og vælg "Log out of PS4"
-Tryk på PS knappen og vælg "New User". User 2, som den så laver, skal vi have tilknyttet til din US PSN konto. Så vil du altid kunne skifte mellem dem på den måde.
-Gå i "Settings", vælg "PSN" og "Sign in". Log ind med din US PSN konto.
-Hvis den spørger om den skal aktivere denne PS4 som din primære, så vælg JA. Effekten er at alt købt med din US PSN-konto vil kunne spilles af alle andre (=din danske PSN konto) på denne maskine.
-Gå ind i Playstation Store
-Vælg "PS4 Spil" og køb den du vil ha.
-Nu starter downloaden. Når den er færdig, så log ind med din danske konto og spil.

Tillykke du har lige sparet 225kr ;)
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 18:58
hvad så med f.eks Fifa hvir der er en nordisk udgave med dk tekster i spillet??
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 19:08
nej det gøre det dsv ikke.
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 20:23
Tak for Info.

Så mangler jeg kun en fidus / guide til hvordan jeg opretter og køber på en US konto..

Bare når du får tid ik
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 20:45
Bare skriv en tilfældig adresse. Eneste krav, er at du skal bruge et postnummer som faktisk eksisterer i USA. Resten er lige meget.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 20:48
Hva så med betaling?
Man kan efter sigende ikke bruge DK betalingskort.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 20:59
Nogle er heldige. Jeg kan godt med mit Visa/DK. Tror måske problemet er med debit kort som Mastercard Debit og Visa Electron. Men jeg har godt nok hørt om andre med Visa/DK der ikke kan heller. Så måske det har noget med banken at gøre. Ellers må man købe pre-paid PSN card.
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 22:21
Fungerer heller ikke med mit Visa/Dankort. Får besked om invalid kort, når jeg skal tilføje "funds to wallet". Desværre, priserne er ellers gode.

Kortet er fra Alm.Brand Bank
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 22:35
køb 3.stk og du har et ps4 spil ;)

http://www.amazon.com/20-PlayStation-Store-Gift-Card/dp/B004RMK4BC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1387143238&sr=8-1&keywords=psn+card+20+dollars
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 22:40
Og Amazon vil godt sælge til et dansk credit card?

Har aldrig prøvet at købe disse pre paid cards før, så undskyld hvis jeg spørger dumt.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 23:30
Ja, det vil de godt. Ingen problemer der. Og lige for at følge op på kortet, så er midt fra Spar Nord. Virkede også på min gamle fra Sparbank, men de to fusionerede under Spar Nord sidste år. Men heldigvis gav det mig ikke problemer med det nye kort.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2013 kl. 00:01
Ingen problemer her med alm. visa/dankort.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu