|
ATV3 og Synology |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2014 kl. 16:28 |
Hej
Jeg overvejer at købe en mediestreamer til min Synology DS213. Er der nogle herinde der ved om det kan lade sig gøre med ATV3 at afspille film og hjemmevideoer eller skal jeg vælge en helt anden boks? På forhånd tak. Mvh. Lasse
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har iPhone eller iPad, kan du AirPlaye videre med app'en Filebrowser.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Jeg har både iPhone og iPad.
Kan det ikke lade sig gøre at ATV3 kan se indholdet på min NAS, jeg har nemlig bøvl med at få min iPad til at afspille mine film .ts format og mine hjemmevideoer .m2ts format. |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Kan ATV3 kører Plex, og hvis den kan ville det så fungerer?
|
|
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Ved ikke om det stadig virker http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9157&zoneid=5
|
|
![]() |
|
Linket virker ikke.
|
|
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9157&zoneid=5
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Det kan man ikke med m2ts filerne, man kan godtnok lade nas reencode via ds video appen men min nas ds 1010+ har ikke kræfter til at gøre det ordentligt, og kvaliteten bliver også reduceret ved reencoding.
Så mine hjemmevideoer i m2ts afspiller jeg fra nas via en en nmt, her bruger jeg popcornhour a210 samt c200, og det kører godt, og i fuld kvalitet, klippene er bare samlet via tsmuxer til 1 fil pr begivenhed, så man ikke skal afspille x antal små klip. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
Jeg har en ATV 3 og har både synology og Qnap nas, og som de andre siger, så kan ATV ikke ret meget. Er faktisk selv lidt skuffet over den, og interfacet er heller ikke videre kønt og overskueligt, ift XBMC som nogle af de andre kører. Så bruger kun min til netflex pt.
Jeg tror hvis du køber Synology 214 play det måske kan lade sig gøre med plex, men spørgsmålet er så bare om det ikke er nemmere og billigere med en anden streamer. just my 50 cent. |
|
![]() |
|
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Jeg kan køre over min iPads AirPlay med DS Video appen og/eller VLC appen, men filerne på min Synology DS211+ ligger som MKV eller MP4 filer.
|
|
![]() |
|
gismo2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2009 Status: Offline Point: 51 |
Jeg har en
ATV2 der er jailbroaket tilsalg byd på den hvis du er intresseret.
Denne virker med nas . Redigeret af gismo2 - 07-Februar-2014 kl. 12:03 |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Kig på infuse app. Med den vil du kunne afspille film på dit iPhone/pad og airplay til apple tv.
Tror det (eller en computer imellem) er eneste vej for den nas du har og atv3.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |