recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB-stick - test hastighed!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB-stick - test hastighed!?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB-stick - test hastighed!?
    Sendt: 09-Februar-2014 kl. 19:43
Hej alle
Jeg har købt en Sandisk Extreme USB 3.0 usb stick på 64Gb og er i tvivl om performance på den. Forslag til værktøjer jeg kan bruge til at teste den med?
Mvh Tommy
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 20:22
Windows stifinder. Kopier en fil til og fra den, se hastighed imens under detaljer. Det passer når jeg gør det med mine 80/40MB sek USB3.0 pen.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 21:26
Der er lidt forslag her http://www.addictivetips.com/windows-tips/how-to-perform-benchmark-test-on-your-hard-disk-usb-drive-and-cddvd-rom/

PS - mener også crystaldiskmark er i stand til at se på USB-nøgler.

Redigeret af claus_jac - 09-Februar-2014 kl. 21:28
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 22:51
Min stationære vil være flaskehals i en alm. kopiering. Kigger nærmere på dit link senere claus. Takker.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 01:51
Hej.

Programmet til test af USB Stiks hedder H2testw. Sidste ver er 1.4

Det kan teste hastigheden ved at skrive og læse filer der fylder hele USB Stikken.

Det kan også teste den reelle størelse af USB Stiks, om der er snydt, således at der vises en større størelse end der faktisk kan bruges ( på visse 'falske' kinesiske USB Stiks ).

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 10-Februar-2014 kl. 01:52
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu