|
USB-stick - test hastighed!? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2014 kl. 19:43 |
Hej alle
Jeg har købt en Sandisk Extreme USB 3.0 usb stick på 64Gb og er i tvivl om performance på den. Forslag til værktøjer jeg kan bruge til at teste den med? Mvh Tommy |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Windows stifinder. Kopier en fil til og fra den, se hastighed imens under detaljer. Det passer når jeg gør det med mine 80/40MB sek USB3.0 pen.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Der er lidt forslag her http://www.addictivetips.com/windows-tips/how-to-perform-benchmark-test-on-your-hard-disk-usb-drive-and-cddvd-rom/
PS - mener også crystaldiskmark er i stand til at se på USB-nøgler. Redigeret af claus_jac - 09-Februar-2014 kl. 21:28 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Min stationære vil være flaskehals i en alm. kopiering. Kigger nærmere på dit link senere claus. Takker.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej. Programmet til test af USB Stiks hedder H2testw. Sidste ver er 1.4 Det kan teste hastigheden ved at skrive og læse filer der fylder hele USB Stikken. Det kan også teste den reelle størelse af USB Stiks, om der er snydt, således at der vises en større størelse end der faktisk kan bruges ( på visse 'falske' kinesiske USB Stiks ). Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 10-Februar-2014 kl. 01:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |