|
Hvilket ophæng til LG 47LA667V ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2014 kl. 22:18 |
Hej alle håber i kan hjælpe mig lidt.
Jeg har købt nyt tv LG 47LA 667V, jeg vil gerne hænge det op på væggen, men har problemer med at finde et vægophæng der passer. Antennestik og højtalere i bunden stikker 25 mm ud så der skal være denne afstand bagved, ydermere sidder der en luftventil bag på tvet som stikker 5 mm ud, så det er ikke muligt at sættet en lodret "holder" på mellem øverste og nederste hul, ikke uden at bruge nogle spænde skiver eller ligende hvilket jeg gerne vil undgå. Det skal være et VESA 400x400 ophæng Så er der nogen der har tilsvarende model og kan fortælle hvordan de har løst problemet, eller andre der bare har et godt forslag. Håber i kan hjælpe.
Redigeret af Blu-ben - 09-Februar-2014 kl. 22:37 |
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Elgiganten foreslår bl.a. Sandstrøm vægbeslag (op til 600 x 400 mm) SSTVMA12X når man ser på det TV på deres site.
Er det et godt TV til prisen? Jeg lurede på det, da det stod 5.499kr i sidste uge. |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
Det sidder desværre også for tæt på væggen 18mm der skal være 25 for at der et plads til højtaler og antenne stik.
Og ja jeg synes det er et super tv til prisen, fungere rigtig fint med magic remote, og et godt billede synes jeg. |
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
Hvad så med det her Sandstrøm vægbeslag (op til 400 x 400mm) SSTVMC12X? Det er så et sving beslag foreslået af EG.
Følger der en alm. Remote med også? |
|
![]() |
|
jeg er ikke interreseret i et der kan dreje, vil bare gerne have det fast på væggen, og nej der følger ikke almindelig remote med, men jeg har her efter en uges brug ikke manglet en almindelig remote, jeg synes LG's magic remote er genial og virkelig gennemtænkt.
|
|
![]() |
|
Når det lykkes dig at finde det helt rigtige beslag må du gerne lige poste det her :-).
Kan man gå til texttv via Magic remoten? Sorry for så meget OT. |
|
![]() |
|
Rene K ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2014 Sted: Bedsted Status: Offline Point: 48 |
Der mangler godt nok 1mm men ellers er det tæt på http://www.av-connection.dk/?PGr=4780&ML=1599
Bruger selv et lignende dog bare tyndere. Let at sætte op og fungere rigtig godt hos mig med 46" phillips tv :)
|
|
Har man ikke hørt topmodellerne af CV fra 70'erne så har man ikke hørt CV!
Indehaver af Duts Auto Hifi |
|
![]() |
|
Prøver lige igen: http://www.licotronic.com/product.asp?product=8733
Ellers prøv denne: http://www.strongandsimple.com |
|
![]() |
|
Rasmus30 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2005 Status: Offline Point: 4 |
Hej jeg overvejer også det tv, men er bekymret for input lag, når man spiller på Xbox/PS4. Har du tilfældigvis prøvet at spille på det og registreret forsinkelser?
|
|
![]() |
|
Det er et rigtig godt bud rene ellers tror jeg det bliver det her http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-42-80/goobay-vaegbeslag-32-70-sort.html. Madsen man kan godt på på text tv med remoten, der er sådan en mini menu ned i venstre hjørne hvor man kan vælge text tv bla, men til dem der er usikker på remoten så prøv den i en butik men personligt synes jeg den er super smart. Jeg har ikke prøvet at spille endnu rasmus men giver lige en melding når det er prøvet.
Og til alle der køber det husk ikke at fjerne det folie der er på skærmen, det fik jeg gjort så nu virker 3d ikke :-( |
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
Nu har jeg et 47LM620, ikke 47LA667, men panelerne ser på papiret ret ens ud. På mit har jeg ingen problemer med inputlag når TV'et står i spil-tilstand (mener jeg det hedder, er ikke hjemme lige nu) med alt billedbehandling slået fra, men i alle andre tilstande er der så meget forsinkelse at det er tæt på umuligt at spille. Da jeg kører alle enheder gennem min reciever, skal jeg derfor manuelt skifte billed-tilstand hver gang jeg skifter fra xbox/ps3 til tv/bluray og omvendt. Sidder enhederne direkte til TV'et, vil det ikke være et problem da man kan indstille billed-tilstand for hver hdmi indgang.
|
|
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Hvis du ringer til LG Kundeservice og oplyser dit serie nr, så sender de dig kvit og frit en rigtig Remote også. Sønnen har samme tv på værelset. Det eneste jeg har brugt den originale Remote til var da alle kanaler skulle ligges ind via dvb-c (waoo), så alle de tal der skulle tastes, er Magic Remote noget bras til. Men i dagligdagen bruger han heller ikke andet end Magic Remote. Vi købte et beslag i Harald Nyborg, det passer perfekt. http://www.harald-nyborg.dk/p9222/vaegbeslag-led-096-32-70 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |