|
Projektor - kort afstand |
Besvar |
Forfatter | |
aduco
Ny bruger Oprettet: 11-Februar-2014 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Februar-2014 kl. 13:02 |
Hej derude! :)
Jeg er på udkig efter en ny projektor til stuen, havde en DELL S300WI før, kunne godt li at jeg havde et forholdsvist stort billede på ret kort afstand. Pris: kr. 3-5.000,- Gerne 1080P Gerne støjsvag Er det muligt at få noget i samme 'kvalitet' eller bedre end DELL'en i det prisleje? - K
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
du bliver nok nød til at fortælle hvad relativt stort billede er. Samt afstand fra projektor til lærred
|
|
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
Benq W1070 er et bud. relativ Short Throw til en fin pris. 1080p og 3D til ca. 5000,-
|
|
aduco
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for budet! :-)
|
|
aduco
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der ved om man kan se BenQ 1070 in action?
Når jeg ser på DELL'en så kunne jeg have den stående en meter fra en væg, den havde dog en svaghed, og det var den var svær at få til at skyde billedet op lige, så jeg kunne ikke stille den på gulvet eller blot let hævet over gulvet, den skulle ret højt op.
Er problemet det samme med BenQen? |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke købe et tv, hvis du alligevel har din projektor stående en meter fra væggen?
|
|
aduco
Funktioner
Tak(0)
|
Vil gerne have skudt det op på væggen (større skærm) og have mulighed for både at bruge den stuen og soveværelset
|
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
må den kun stå en meter fra den væg billedet skal være på ??
|
|
aduco
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, den må gerne stå længere væk, så længe den ikke skal højere op for at skyde billedet op på væggen (da man jo typisk sidder bagved for at se :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |