|
HDMI switch vs. receiver? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThomP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2004 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2014 kl. 12:50 |
Har omsider fået købt nyt fjernsyn efter at have nøjedes med projektor i en periode.
Det giver så en udfordring, da den HDMI switch der fordelte mellem TV og projector er stået af, så der skal gøres noegt... Mit setup består af 4 kilder, der skal kunne føde surround-receiver->projector og tv. Spørgsmålet er så, om jeg skal købe en ny fordeler (som nok skal være lidt dyrere end den gamle) eller om jeg med fordel kan skifte min billige Denver-receiver (vist nok en et-eller-andet-1311) ud med en ny med to udgange? I sidste tilfælde skal den have "pass-through" af lyd på den ene udgang (til TV), da højttalernes placering kun passer til projectoren. Hvad skal jeg vælge, og er der nogle gode bud på konkrete modeller. Det skal være billigt - max et par tusinde...
|
|
![]() |
|
ThomP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2004 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arh, trods alt er det ikke en Denver receiver jeg har
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |