|
Aktiv højttaler tilslutning. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
AsD
Bruger Oprettet: 12-Januar-2014 Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Februar-2014 kl. 22:03 |
Godaften. Jeg har en potentielt halv dumt spørgsmål som jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig med:-P
Here goes:-P Hvordan slutter jeg et par aktive højtalere til en Sonos Connect? På forhånd mange tak for hjælpen :-) |
|
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra "analog audio out" på connect til "line in" på højttalerne.
|
|
AsD
Funktioner
Tak(0)
|
Ja okay. Helt komplet idiot er jeg jo ikke. Jeg mener nærmere hvad for et kabel skal jeg bruge til det?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et RCA kabel.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et almindeligt phonokabel, med mindre det er en "pro" monitor hvor der kun er balanceret XLR indgang. Så skal du enten have en adapter til at sætte på kablet eller et phono til XLR kabel.
|
|
AsD
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.soundstorexl.com/produkter/834-aktive-hoejttalere/89075-american-audio-dlt15a-500w-aktiv-hoejttaler/
Det er sådan et sæt. Så vi er ude i noget ala nede nedenstående? http://www.av-cables.dk/phono-til-xlr/high-quality-2-x-phono-til-2-x-xlr-han-kabel-3-m.html Kan det virkelig være rigtigt at kabler til aktive højtalere er så billige? :-P |
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja Ja
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må man spørge, hvad der har fået dig til, at forelske dig, i lige netop det sæt der?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ligefrem ikke en højtaler der er beregnet til HIFI.
Der er også blæser i. Larmer den ikke ved lav styrke?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
men skal måske bruges steder hvor hifi ikke har værdi
f.eks fitness centre, ungdomsklubber som de selv skriver |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man køber en aktiv højttaler med en 15" bas og 500w forstærker er det ikke for at spille ved lav styrke. Og der er altså bare noget musik der kræver at man spiller højt.
Min tur tværs over Fyn indeholdt følgende trackliste: D-Devils - The 6th gate DJ Alligator - Lollipop Darude - Sandstorm E-Rotic - Fred come to bed La bouche - Be my lover Puretone - addicted to bass Scooter - Bramfeld. Klaus (foran Statoil i Nyborg og med rene ører - savner dog min 12" sub en gang i mellem) |
|
AsD
Funktioner
Tak(0)
|
Faktisk har jeg ikke købt dem endnu, men en kammerat tilbød mig dem til en god pris og har heller ikke hørt dem da han ikke lige havde mulighed for at slutte dem til. Han har heller ikke prøvet dem da han fortrød købet så nu har de bare stået på hans loft siden engang i sommers. De skal bruges til fest højtalere så de kommer nok ganske sjældent til at spille ved lav volumen. Men tror i da ikke de er udemærket?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |