|
Remote (IR) styret optisk omskifter? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2005 Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2014 kl. 19:10 |
Hej
Mangler en sådan med min 3 input og 1 output. Har fundet et par stykker på amazon.com, men vil lige høre om nogen har personlig erfaring med en sådan omskifter og evt et sted at købe? mvh Lars
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil du del link til hvor man kan købe dem på amazon, har nemlig selv søgt efter en
![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19801 |
http://www.av-connection.dk/?PGr=5082&ML=429
Klaus |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Mange Tak
![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
Hej Lars og Guldhammer.
Den funger upåklageligt. Den jeg har var der sat et samsung tv og en WDTV Live G3 til indgange og udgangen gik til Logitech Z-5500 jeg styrede det hele med en Logitech Harmony 900 fjernebetjening. Jeg har en til salg kun lidt brugt. 450 Kr. den befinder sig i Roskilde Vh Martin.
Redigeret af brixis - 20-Februar-2014 kl. 08:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |