|
Netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2014 kl. 13:40 |
Har lige investeret i en Yamaha receiver og skal have noget internetforbindelse på den med kabel, vil samtidigt have sat internetforbindelse på mit tv og så er spørgsmålet overfører hdmi kablet fra receiver til tv internet forbindelse eller skal jeg have fat i en Switch og internet kabel i begge dele.
|
|
allan
|
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Switch og kabel i begge dele
|
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Yes Switch plus 2 kabler... har aldrig fået det hdmi internet til at virke selv om kablet skulle overholde std.
|
|
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
Tak for svaret, tænkte nok det var nødvendigt men blev lidt i tvivl da jeg stødte på denne linie ved et hdmi kabel jeg også skal have bestilt ---HDMI Ethernet channel (netværkskabel kanal).
|
|
allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |