recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netværk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netværk
    Sendt: 19-Februar-2014 kl. 13:40
Har lige investeret i en Yamaha receiver og skal have noget internetforbindelse på den med kabel, vil samtidigt have sat internetforbindelse på mit tv og så er spørgsmålet overfører hdmi kablet fra receiver til tv internet forbindelse eller skal jeg have fat i en Switch og internet kabel i begge dele.
allan

Til top
Flim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Oktober-2005
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 14:06
Switch og kabel i begge dele
DS214play
DVBLink
Så skal der fanme optages og streames!
Til top
rotelman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2010
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rotelman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 14:29
Yes Switch plus 2 kabler... har aldrig fået det hdmi internet til at virke selv om kablet skulle overholde std.
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2014 kl. 14:35
Tak for svaret, tænkte nok det var nødvendigt men blev lidt i tvivl da jeg stødte på denne linie ved et hdmi kabel jeg også skal have bestilt ---HDMI Ethernet channel (netværkskabel kanal).
allan

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu