|
TV splitter? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2014 kl. 09:12 |
Hej ,min datter har et tv udtag i køkkenet, her skal jeg have sat er deler på så jeg kan trække en ledning ind til mit barnebarns værelse,ca 7-8 m ledning, stikket sidder under loftet så noget med en vinkelret deler/splitter? hun har Waou tv udbyder.
kan nogen linke til en fornuftig ? |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En sådan http://www.av-connection.dk/?PGr=887&ML=494 samt F-Connectorer http://www.av-connection.dk/?PGr=3552&ML=1244 De skal passe til de kabel tykkelse der købes. Et vinkel stik http://www.av-connection.dk/?PGr=4448&ML=449
Så er du kørende.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Tak for linkene, jeg ville købe det tynde 5.6 mm kabel men er det RF tæt og hvor får jeg det i metermål ?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kain ikke forrstille mig andet, end at enhver forhandler har ruller med kabel. Så skulle du heller ikke få noget af tvivlsom kvalitet. Kabel forhandles også hos dem jeg linkede til med de øvrige produkter. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Joe det så jeg godt, så nu vil jeg bestille dette ,er det Korrekt med 2 af hver?
http://www.av-connection.dk/?Cpage=SC0&ML=449
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Ikke klikbart link. Der skal bruges 3 F connctor 1fordeler og 1vinkelstik. |
|
|
|
![]() |
|
Hmm ,nu har jeg fået stumperne, men som jeg ser det mangler der en forbindelse fra udtaget (hun) i vægge og til fordeleren, eller skal jeg ofre vinkelstikket og forbinde med 5 cm kabel + en connector , så mangler jeg et stik til selve TV indgangen, er det korrekt, eller hvordan ellers forbinde udtag i væg med Fordeler?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Går ud fra, at der er et stik tilovers fra det kabel der har været brugt til det TV der har været på udtaget. |
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ja, de steder hvor du har almindelige TV-stik skal du have stik sat på kablerne der passer til. Dette gælder både væg-udtag og indgang på TV. Vær dog OBS på, at det er en passiv splitter du har fået, så der kan være problemer med for svagt signal hvis du har 2 TV sat til og dertil har lange kabeltræk. Det vil tiden vise. Der kan altid sættes en forstærker på senere.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Tak for svar ,jo der er selvf stik på, men det er et antenne kabel på 1 meters længde med faste stik, nå jeg har sikkert dusinvis af gamle stik på loftet +kabler og splittere, det var for som du skriver Torben ,at komme nærmest det bedste resultat i vore digital tider.
Det en tv er som sagt lige ved siden af udtaget,det andet inde i et værelse ,ledningsføring ca 7-8 meter.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |