|
WATCH DOGS |
Besvar |
Forfatter | |
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2014 kl. 12:09 |
Jeg har et problem. Vil meget gerne have begge af de dyre udgaver af spillet. Hvordan at løse dette problem?
Har tænkt mig at købe den store pakke, Deadsec, men er også interesseret i kasketten og masken fra Vigilante Edition. Formodentlig bliver det muligt at købe noget af det seperat på EBAY, eller hele pakken endda meget billigt senere på året (special edition, der ikke sælges ud falder vildt i pris, men så skal jeg jo vente i lang tid og det kan jeg ikke lide). Er der nogen her, der måske kigger på Vigilante udgaven, men er ligeglad med kasketten og masken, så kan vi måske aftale noget...
|
|
BORING! |
|
Svane-
Junior bruger Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvor kan man købe og hvor meget kan man købe Vigilante Edition til? For jeg er umiddelbart ligeglad med kasketten, men jeg har nu ikke tænkt mig at betale mere for spillet.
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Det koster omkring 700 for Vigilante - hvilken platform har du?
Her kan du se hvad de forskellige udgave giver: |
|
BORING! |
|
Svane-
Junior bruger Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er til PS4, men jeg havde selv tænkt mig at bestille det fra canada, hvor jeg får det til ca. 300 excl. porto. Så jeg vil ikke give mere end det for spillet.
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du se hvad Vigilante Edition koster hos det sted, du bestiller fra? Jeg er dog ikke med på, at give 400 kr for det...
|
|
BORING! |
|
Svane-
Funktioner
Tak(0)
|
de har ikke den udgave der hvor jeg skal købe det, de har pt. kun standard edition, er kasketten og masken ingame content?? eller?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |