recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lenovo T430i og scroll på touchpad'en
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lenovo T430i og scroll på touchpad'en

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flatcurve Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lenovo T430i og scroll på touchpad'en
    Sendt: 20-Februar-2014 kl. 10:18
Hejsa Alle sammen

Håber der en derude der til dette problem....?

Jeg har denne her Lenovo T430i, og det er mega træls, at man ikke kan scroll'e ude i siden på touchpad'en. Er der nogen der kender et fix???

Mvh og tak for hjælpen
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 10:47
Det kan du ændre under avanceret museindstillinger - Intellipoint tror jeg fanen heder under "Mus" i kontrolpanelet.

PÅ min Carbon X1 kan jeg scrolle med 2 fingre overalt på trackpad, eller som du nævner ude til højre med en enkelt finger.

Tror faktisk nok at 1 finger scroll til højre er standard så det er da underligt du ikke kan det!

/Ehlz

Redigeret af Ehlz - 20-Februar-2014 kl. 10:48
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 11:00
Jeg tror, du skal bare vænne dig til at scroll'e med 2 fingre på de nyere modeller touchpad.

Redigeret af zeryus - 20-Februar-2014 kl. 11:00
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 11:18
Nope, det virker ikke på  den, og i kontrolpanel har jeg ikke de indstillings muligheder. Jeg ville elske at kunne bruge 2-finger metoden.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 11:20
Her kan i se mine muligheder.
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 11:23
Som udgangspunkt tror jeg du skal hente og installere den nyeste trackpad driver fra lenovos hjemmeside. Det løser næsten 100% sikkert din udfordring!

/Ehlz

Ps: Hvis du også har problemer med at det trådløse netkort har svært ved at finde forbindelsen igen efter din computer har været i dvale, så afhjælper opdatering af Bios dette problem. Den er også tilgængelig på Lenovos hjemmeside under support.

Redigeret af Ehlz - 20-Februar-2014 kl. 12:07
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 12:15
Super tusinde tak, jeg havde kun prøvet at google rundt. Jeg kigger lige på Lenovo. 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 12:25
Genialt, tek for at lede mig på rette spor, og det siger jo sig selv, at søge hos Lenovo. Men var helt blind i det. Men er fixet nu, og kan bruge både 2-finger og højre kant. 
Fik lige reddet min dag der Thumbs Up
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 12:38
Fedt du fik det fikset!

God dag

/Ehlz
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu