|
Forstærker/receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cord ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2014 Sted: Lolland Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2014 kl. 12:08 |
Hej, jeg har et 5,1 Surround højtaler setup,
plus 2 gulv højttalere. jeg har ikke meget tjek på lyd osv. og efter jeg begyndte at læst lidt op på det, gik det hurtigt op for mig, at jeg har brug for lidt hjælp her. jeg har en pc sat til mit tv, hvilket jeg godt vil have lyden trukket hen over. jeg går ud fra jeg skal bruge en forstærker eller lign. jeg vil godt have 5,1 lyd trukket fra min pc til tv'et, men gøres det via de 6 Jack udgange der er på bundkortet, eller?.. det skal lyde ordentligt!. ellers er det lige meget. dog kræver jeg ikke proff. lyd og jeg bor i en lejlighed, men hvad skal man kigge efter? jeg har så også læst mig til at hvis man vil køre lyden via netflix eller lign. så skal forstærkeren (hvis det er hvad der skal bruges) være bygget til det, ellers virker det ikke, ved ikke om dette er rigtigt, men det er hvad jeg er kommet frem til?? som sagt, så har jeg ikke meget tjek på lyd, og ja jeg ved ikke engang om det er en forstærker jeg skal bruge :/ men det skal være billigt!! og helst, hvis muligt, et godt stykke under 1000,- højttalerne jeg har er på: front/back 3 ohm center 3 ohm sub. 3 ohm gulv.ht. 180w(80w) 4-8 ohm sættet er sony på nær gulv højttalerne. subben er passiv, ellers havde jeg et komplet 5,1 sony home dvd Theater, men subben kan ikke bruges til det :/ Redigeret af cord - 22-Februar-2014 kl. 12:09 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du skal have bare en smule hjælp, så vil det være en god ide at nævne det udstyr du har i dag (fabrikant og typenummer) og, hvordan det er forbundet.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |