|
Ny form for fjernbetjening på vej |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2014 kl. 20:49 |
Da min nuværende universal fjernbetjening (en Nevo Q50)
![]() desværre ikke gider virke mere og desværre er udgået af produktion ![]() Skulle der bestille en ny Da jeg ikke er til Logitech, skulle der tænkes i nye baner ![]() Så nu er der bestil følgende: One for All Tablet remote URC 8800 ![]() For at kunne gøre brug af den app, man skal bruges til at styre den, skulle der bruges en tablet, det blev til en Samsung Galaxy Note 10.1 (2014) ![]() Spændende at se om man kan forlig sig med den form for fjernbetjening ![]() |
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ligner jo Logitech Smart Hub til forveksling...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Ja det gør det men dette, skulle være meget mere fleksibel, angående programmering/layout end Logitech Smart hub skulle være, efter hvad jeg lige kan finde ud af, og med de programmerings/layout friheder jeg havde med min Q50, håber jeg på at dette til en hvis grad også er gældende for denne løsning
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Har prøvet fjernbetjenings apps, men finder det frygteligt irriterende at man skal have fat i tablet/telefon og låse den op/vække den, bare for lige at skrue lidt op/ned for lyden eller skifte kanal. Hvis man så sidder og bruger sin tablet til noget andet, er det endnu mere irriterende.
Det er nu svært at slå en dedikeret fjernbetjening på brugervenlighed når vi taler almindeligt TV kiggeri Redigeret af Pallec - 21-Februar-2014 kl. 12:07 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Alene det, ikke at kunne zappe i blinde/mørke, ville holde mig langt væk.
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke kunne finde en fjernbetjening som jeg kan bruge, har prøvet Logitech's og der er man simpelthen for låst i programmering efter min mening, de eneste jeg har prøvet som har kunne det jeg har brug for er Phillips med deres Pronto som ikke laves mere og Nevo med deres Q50 og S70 men de laves heller ikke mere.
Måske det er fordi jeg er forvendet med de muligheder, der var med netop de 2 former for fjernbetjeninger og derfor stiller meget store krav hvad det angår. Er heller ikke 100% sikker på jeg bliver glad for denne løsning, men kan pt ikke kan finde andre løsninger som kan styre mine 9 produkter (10 med min Logitech Squeezebox som denne vist nok også skulle kunne styre)
|
|
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
I håb om at blive klogere, vil du så ikke prøve at beskrive hvad det er du ønsker som logitech så ikke kan levere?
Altså mere detaljeret end blot frihed.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19801 |
Lintronic........ Klaus |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
I gamle dage fik Logitech vel lidt huk for pålideligheden, hvilket ikke er problemet mere. Så er det vel det lidt låste opsætningssystem, hvor det var meget mere omstændigt i eks. Philips Pronto.
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Mener dog at have læst om nogle, der programmerede Harmony fjernbetjeningerne udenom Logitech's software.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg bruger også Lintronic. Den kan styre alt hvad du lyster.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Det der var det gode ved Nevo i forhold til Logitech var bla:
Layoutet på Logitech var låst i displayet man kunne ikke bestemme hvor man ville have de forskellige knapper eller deres størrelse/udseende. På Nevo kunne jeg også selv bestemme hvilke kilde, de faste knapper skulle styre lige meget hvilken kilede den stod på feks. hvis jeg skulle skifte kanaler på min dvbc boks kunne jeg skrue op for lyden på mit tv eller min stereo forstærker via de faste knapper, dette har jeg ikke kunne gøre på den Logitech jeg havde
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |