recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hej alle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hej alle

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten Knudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hej alle
    Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:43

Jeg er heldig ejer at en Mac Mini. Da jeg havde PC brugte jeg Office FrontPage til at lave min hjemmeside med fordi den er på DANSK  nem at gå til, men hvad gør når jeg bruger Mac Mini ? 

På forhånden tak.

Hilsen Morten Knudsen
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 21:57
Til at starte med kan du lige ændre overskriften til noget mere relevant.

Derudover er der jo flere forskellige muligheder, skal det være dansk og er der krav til hvad det må koste/hvor seriøst er det du skal lave?
Til top
Morten Knudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2006
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 22:04
det skal være på Dansk, prisen er lige mejet
Hilsen Morten Knudsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 14:19
Der eksisterer ikke noget "frontpage" lignende web program på dansk til OSX. Du kan købe nogle få gennem appstore (FLUX, Rapidweaver,etc) Men de er alle på engelsk. Frontpage har været fuldkommen outdated i adskillige år. - Så der er 2 muligheder. Lær Engelsk eller brug en web-platform som blogger (der så vidt jeg husker oversætter til dansk) fremadrettet. Har du eget domæne kan du købe muligheden for at lægge det på dit eget domæne.

UANSET HVAD - så vil det koste penge at ændre din platform når du hverken kan lave HTML selv eller kan læse engelsk

Alternativerne til blogger er fx 123hjemmeside.dk eller lignende tjenester.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 22:08
Dansk er det ikke, men det er et godt og meget brugervenligt program i Freeway især hvis man er vant til grafiske programmer og what you see is what you get, laver automatisk sites optimeret til normalbrowsere eller tablets.
Min hustru har brugt det en del år som grafiker og er meget tilfreds
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu