|
Yamaha RX-A830 ARC lyd fra TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skikongen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2014 kl. 10:25 |
Jeg har købt en Yamaha RX-A830 som jeg har sat sammen med mit TV Panasonic VT20 med nyt HDMI kabel. Men der kommer ingen lyd fra tv'et før jeg trækker hdmi kablet ud af tv'et og sætter det i igen og herefter drejer på input knappen på RX væk fra AV4 og så tilbage til AV4. HDMI er sat i ARC på tv'et og i HDMI out på RX. HDMI controller er på on i indstillinger på RX.
Hvorfor ingen lyd fra tv ? Håber det giver mening ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hdmi 1.4 kabel?
|
|
![]() |
|
skikongen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Ja.
Lindy HDMI 1.4 with ethernet channel features: • 3D support with a resolution up to 1080p • HDMI Ethernet Channel • Audio Return Channel • Ultra HD: 4 times higher resolutions as 1080p (max. 4096x2160 @ 24Hz), only short lenths • Supports more color spaces as DSC and sYCC601 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
Er HDMI CEC Aktiv på begge enheder.? |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Mit bedste bud er ja.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
Det kan kun være ja eller nej. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
HDMI Control på RX er indstillet. På VT20 kan jeg ikke se der skal gøres noget ?!
|
|
![]() |
|
Det er der nok, de er noget siden jeg har haft Pana, der var en aådan indstilling, hvad atår der i manualen.? |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
På VT20 skal du ændre i opsætningen. Læs i brugsanvisningen.......
Når du så bliver træt af at din lydoverførsel er afhængig af alt for megen software i enhederne, så sætter du et optisk kabel til i steder. Klaus |
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Sidder HDMI kablet i HDMI2 i tvet ?
Tryk på VIERA Link klik ned på Højttaler-valg og vælg Hjemmebiograf... |
|
![]() |
|
Det virker Viera Link
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |