|
My Books Western Digital |
Besvar |
Forfatter | |
Marlene72
Ny bruger Oprettet: 02-Marts-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Marts-2014 kl. 16:31 |
Hej
Jeg har haft en ekstern HDD i 14 dage dage nu. Det er en Western Digital My books 4TB. Den har virket fint, men igår glemte jeg at lave sikker fjernelse på den og tog stikket u. Når jeg sætter den i Usb-stikket sker der ingen ting. Den lyser fint nok, men der kommer ingen tilgængelig drev. Når jeg sætter den i en anden computer kommer den med en medddelse at jeg har tilføjet den, men heller ingen drev på bærbar. Hvad gør jeg nu? Marlene
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gætte på at du har været rigtig uheldig og tage stikket ud på det forkerte tidspunkt og dermed beskadiget filsystemet (jeg har selv gjort det engang med et usb stik).
Hvis der ligger noget på den som du ikke kan tåle at miste, så kan det være der er et klogt hovede herinde som har forslag til hvordan du kan redde det. Hvis du kan leve med at miste indholdet, så er det bare at formatere den igen. Hvis du ikke kan se den i stifinder (jeg gætter på du bruger Windows?) så er det bare ind i kontrol panel -> system og sikkerhed -> administration -> vælg: Computeradministration og så burde du kunne finde disken i menuen til venstre under 'lager' vælg den og i midtervinduet, højreklik og vælg formater. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |