|
Upgradere front højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2014 kl. 20:13 |
Jeg overvejer og opgradere mine fronte.
Jeg har lige nu Dali Ikon 7 Mk1. De spiller med dali mentor sub. Jeg havde tænkt lidt på måske et par brugte dali mentor 8 eller helicon. Men hvad der der ellers af alternativer kunne anbefales? håber der er nogle der har nogle gode bud mvh
Redigeret af johnnyn - 06-Marts-2014 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad har du af forstærker?
|
|
XTZ Divine 100.49 Aktiv delt/tri-amped. Rotel class D blokke. RMB-1565 (5x200W) til Diskant/Mellemtone (keramisk Thiel & Partner) og RB1572 (2X500W) til 4x10" Seas basser.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19680 |
Hvorfor vil, du opgradere?
Klaus |
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Jeg har en NAD C275bEE til det.
For og prøve noget nyt, få noget der kan noget mere. Når man kigger fronte, skal man gå efter 2 eller 3 vejs? Hvad betydning har det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |