recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler center ved kalibrering.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler center ved kalibrering.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler center ved kalibrering.
    Sendt: 06-Marts-2014 kl. 16:41
Når jeg vil kalibrerer mit anlæg kan det ikke finde min center.Har en Anthem MRX 500.Det har kørt perfekt.Men når jeg vil køre ARC rumkorrektionen når jeg kun venstre front også kommer der en fejlmeddelse.Er der nogen der har en ide om var der kan være galt.
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 17:47
Prøv at pille kablerne ud af terminaler bag på receiver og sæt dem på igen, det gør nogle gange underværker :)
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af pnhhMen når jeg vil køre ARC rumkorrektionen når jeg kun venstre front også kommer der en fejlmeddelse.Er der nogen der har en ide om var der kan være galt. [/QUOTE pnhhMen når jeg vil køre ARC rumkorrektionen når jeg kun venstre front også kommer der en fejlmeddelse.Er der nogen der har en ide om var der kan være galt. [/QUOTE skrev:

Kunne du lokkes til at fortælle hvad det er for en fejlmeddelelse?

Klaus

Kunne du lokkes til at fortælle hvad det er for en fejlmeddelelse?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 22:56
Kommer med fejlmeddelsen i morgen.
Oppo 93. Lg 55 b6
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 19:56
Error Measurement was not able to acquire a proper response code 0x03.
Der er hvad der bliver skrevet også kommer jeg ikke videre.
Oppo 93. Lg 55 b6
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 20:10
Den siger den ikke kan høre din center.. Sweeper din center, eller der ingen lyd?

Du har tjekket dine kabler som Klaus er inde på? Hvis de er fine så sæt højre front på center.. Hvis det fungere, så skal du have fat i ELAC..

Hvis ikke:

Prøv på Anthem mrx owners tråden på avsforum..

http://www.avsforum.com/t/1289533/anthem-mrx-receivers-300-500-700-owners-thread-tweaking-guide

Eller skriv direkte til anthem, eller til interceptor.

Redigeret af Therien - 07-Marts-2014 kl. 20:15
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 20:55
Prøv at flyt målemikrofonen en meter frem eller tilbage i forhold til den position du har målt i.

Er du sikker på at dine højttalere er kablet rigtigt?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brumme Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2008
Sted: Denmark
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brumme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 21:04
Har selv en mrx 500. Har du husket at sætte en flueben i sub når du starter på at kalibrere. Du skal nemlig selv vælge hvor mange højtalere som du har sat til ellers kommer fejlmeddelsen

Håber det hjælper

Allan
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83
Anthem MRX 500
Densen B200
Rega Saturn
Squeezebox Touch
Rega RP 8
WD TV Live Hub
Audio Magic ST1 Mk II
Audiovector C Sub
Audiovector C Super Center
Audiovector M1 Super
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 23:47
Har fået det til at køre.Har haft byttet om på højtalerkabler.Og prøvet at flytte mikrofonen.Tror at jeg har lavet en fejl 40 i opsætningen i computer programet.Takker for de mange svar.
Oppo 93. Lg 55 b6
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu