|
Mangler center ved kalibrering. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2014 kl. 16:41 |
Når jeg vil kalibrerer mit anlæg kan det ikke finde min center.Har en Anthem MRX 500.Det har kørt perfekt.Men når jeg vil køre ARC rumkorrektionen når jeg kun venstre front også kommer der en fejlmeddelse.Er der nogen der har en ide om var der kan være galt.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at pille kablerne ud af terminaler bag på receiver og sæt dem på igen, det gør nogle gange underværker :)
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19841 |
Kunne du lokkes til at fortælle hvad det er for en fejlmeddelelse? Klaus |
|
![]() |
|
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 886 |
Kommer med fejlmeddelsen i morgen.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
![]() |
|
Error Measurement was not able to acquire a proper response code 0x03.
Der er hvad der bliver skrevet også kommer jeg ikke videre. |
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Den siger den ikke kan høre din center.. Sweeper din center, eller der ingen lyd?
Du har tjekket dine kabler som Klaus er inde på? Hvis de er fine så sæt højre front på center.. Hvis det fungere, så skal du have fat i ELAC.. Hvis ikke: Prøv på Anthem mrx owners tråden på avsforum.. http://www.avsforum.com/t/1289533/anthem-mrx-receivers-300-500-700-owners-thread-tweaking-guide Eller skriv direkte til anthem, eller til interceptor. Redigeret af Therien - 07-Marts-2014 kl. 20:15 |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19841 |
Prøv at flyt målemikrofonen en meter frem eller tilbage i forhold til den position du har målt i.
Er du sikker på at dine højttalere er kablet rigtigt? Klaus |
|
![]() |
|
Brumme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Har selv en mrx 500. Har du husket at sætte en flueben i sub når du starter på at kalibrere. Du skal nemlig selv vælge hvor mange højtalere som du har sat til ellers kommer fejlmeddelsen
Håber det hjælper Allan |
|
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83 Anthem MRX 500 Densen B200 Rega Saturn Squeezebox Touch Rega RP 8 WD TV Live Hub Audio Magic ST1 Mk II Audiovector C Sub Audiovector C Super Center Audiovector M1 Super |
|
![]() |
|
Har fået det til at køre.Har haft byttet om på højtalerkabler.Og prøvet at flytte mikrofonen.Tror at jeg har lavet en fejl 40 i opsætningen i computer programet.Takker for de mange svar.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |