|
JBL ti250 i surround |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NCN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2014 Sted: hjørring Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2014 kl. 17:04 |
Kunne godt tænke mig det der surround ;)omkring mine jbl ti250
Ideer og tips efterspørges :) - jeg aner intet om surround ;) Havde tænkt mig Pioneer SC-LX 87 (http://www.av-connection.dk/?PGr=4987&ML=1814) som hjertet men er tvivl om hvad for center og baghøjtaler. Især center er det vel vigtigt at de kan sparke fra sig for at følge med 250'erne... Og er der muligt at bruge Bi-Amp via pioneer'ens mange højtalerudgange hvis man kun går efter en 5.1 opsætning. Jeg har ikke noget i mod at købe brugt - kan se der er et par jbl ti1000 til salg - kan man bruge sådan 2 som centerhøjtaler ? |
|
![]() |
|
mas2dont ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se efter nogle JBL L90 på www.ebay.de i stedet, det bruger jeg sammen med ti5000. Der er ikke nogen til ordentlig pris til salg lige nu, men vent så får du et sæt til det samme som de TI1000.
Redigeret af mas2dont - 08-Marts-2014 kl. 01:00 |
|
![]() |
|
NCN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2014 Sted: hjørring Status: Offline Point: 2 |
En JBL 4412 må vel også passe godt ?? - de er vist lidt nemmere at finde |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Glem alt om at bi-ampe. Det vil ikke give noget...
Hvis du er interesseret, har jeg lige fået en B&W HTM center i overskud. Den kan tåle nogle tæsk og står som ny, men skriv en pm, hvis det har interesse...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |