recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL ti250 i surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL ti250 i surround

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NCN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Februar-2014
Sted: hjørring
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NCN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JBL ti250 i surround
    Sendt: 26-Februar-2014 kl. 17:04
Kunne godt tænke mig det der surround ;)omkring mine jbl ti250

Ideer og tips efterspørges :) - jeg aner intet om surround ;)

Havde tænkt mig Pioneer SC-LX 87 (http://www.av-connection.dk/?PGr=4987&ML=1814) som hjertet men er tvivl om hvad for center og baghøjtaler. Især center er det vel vigtigt at de kan sparke fra sig for at følge med 250'erne...
Og er der muligt at bruge Bi-Amp via pioneer'ens mange højtalerudgange hvis man kun går efter en 5.1 opsætning.
Jeg har ikke noget i mod at købe brugt - kan se der er et par jbl ti1000 til salg - kan man bruge sådan 2 som centerhøjtaler ?

Til top
mas2dont Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Marts-2014
Sted: Kolding
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mas2dont Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2014 kl. 00:54
Se efter nogle JBL L90 på www.ebay.de i stedet, det bruger jeg sammen med ti5000. Der er ikke nogen til ordentlig pris til salg lige nu, men vent så får du et sæt til det samme som de TI1000.

Redigeret af mas2dont - 08-Marts-2014 kl. 01:00
Til top
NCN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Februar-2014
Sted: hjørring
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NCN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2014 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af mas2dont mas2dont skrev:

Se efter nogle JBL L90 på www.ebay.de i stedet, det bruger jeg sammen med ti5000. Der er ikke nogen til ordentlig pris til salg lige nu, men vent så får du et sæt til det samme som de TI1000.

En JBL 4412 må vel også passe godt ?? - de er vist lidt nemmere at finde
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2014 kl. 05:31
Glem alt om at bi-ampe. Det vil ikke give noget...
Hvis du er interesseret, har jeg lige fået en B&W HTM center i overskud. Den kan tåle nogle tæsk og står som ny, men skriv en pm, hvis det har interesse...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu