|
Kompakt subwoofer søges |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2014 kl. 21:47 |
|
Er der nogen, der kan anbefale en kompakt sub woofer? Helt præcist søger jeg en model, der kun er maks 25 cm dyb på den side, hvor enheden er monteret.
Ved ikke om jeg udtrykker mig klart nok. Mit problem er, at jeg har meget lidt plads og i lang tid har jeg faktisk udelukket tanken om en sub pga. disse pladsproblemer. Her for nyligt fik jeg dog en ide mht. en mulig placering, og det ville være mellem væggen og den piedestal/sokkel, hvor mit tv står på. Der er meget præcist 25 cm at give af. De andre led/sider volder ingen (eller i al fald mindre) problemer. Umiddelbart skal sub'en bruges sammen med mine KEF C20 højttalere. Dem har jeg haft i 25 år og har altid været glad for dem, da jeg finder dem ganske musikalske. Til film mangler de dog noget bas. Nogen, der har et godt bud? |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Denne burde lige kunne være der - synes den gør det helt okay herhjemme (størrelsen i betragtning selvfølgelig)
http://www.earthquakesound.dk/home-audio/subwoofere/minime-p8.aspx |
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
|
jeg har en Velodyne spl800 som jeg lige har købt, den er desværre for kraftig til mit behov, så den må videre. Kunne det være noget?
|
||
![]() |
||
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
|
Hvad farve har den og er det en SPL800I Ultra?
|
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
|
Det er ikke en ultra og den er hvid
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
|
Først og fremmest vil jeg lige sige tak for input!
![]()
Den ser faktisk ret spændende ud. Ved dog ikke helt om jeg kan bruge den, da den ser ud til at være "åben" i to sider. Skal dog helt klart kigge nærmere på den.
Den ser faktisk også ret spændende ud, men den vil nok ikke være noget for mig. Bl.a. grundet det med fjernbetjeningen. Sub'en ville være helt gemt i et hjørne helt uden for rækkevidde af nogen form for fjernbetjening. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
|
Det er ULTRA modellen som er med fjernbetjening, det er der ikke til denne. Så det skal du ikke lade dig afskrække af, det er en rigtig fin sub :-)
|
||
![]() |
||
|
Kan du så ikke linke mig til den du har? Over på Velodyne.com finder jeg kun "powered" sub woofers med fjernbetjening når jeg leder efter SPL 800. EDIT: Har lige læst en anmeldelse på Audioholics.com. Den lyder jo lidt spændende, men jeg er omvendt også lidt bange for, at den måske er for voldsom. Den skal trods alt kun fylde et værelse på ca. 4 x 2,5 meter. Redigeret af azrael - 13-Marts-2014 kl. 08:44 |
||
|
||
![]() |
||
|
Det er den her
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1770&zoneid=1 |
||
![]() |
||
|
Har lige læst anmeldelsen. Ikke uinteressant... Bare for sjovs skyld, hvad forestiller du dig af pris? |
||
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
|
Den her er da fin :)
|
||
![]() |
||
|
Var lige ved at skrive, at det er den samme som jj79 foreslog, men kan se, at det er det ikke. Den virker faktisk også rigtig nydelig. Det skulle vel aldrig være dig, der har den til salg... ![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |