|
Meninger om Reciverer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2014 kl. 17:52 |
Hej med jer alle:))
Jeg er akut på udkig efter ny receivere. Den skal jo selvfølgelig have alt det smarte. Altså 4K 60p (HDMI2.0), Airplay og bla bla bla. Jeg har googlede mig frem til, at det har de her. Sony STRDA2800ES http://www.sony.dk/electronics/av-modtagere/str-da2800es Pioneer SC-2023 http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-a1030_g/?mode=model Yamaha RX-A1030 http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-a1030_g/?mode=model Mine højtalere er B&W hele vejen rundt. Det vil sige 2x200w front, 1x150w center, 2 x 100 w bag. Alt det smarte kan de jo alle sammen. Men hvilken en af dem vil kunne klare mine B&Wer bedst? |
|
![]() |
|
Blix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med marantz sr6007 el sr5007? Ligger i ca samme prisleje og opfylder de krav du lister. Jeg er ihvertfald fuld tilfreds med min sr6007. Mener stadig Hifi freaks har dem på tilbud. Ellers er **08 modellerne listet hos dem
|
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
|
![]() |
|
Blix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 24 |
Ahh hdmi 2. 0 havde jeg så lige overset. Min fejl :-)
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Tror altså ikke der er nogen der har lavet en reciverer med hdmi 2.0!! Det er rigtigt at der er mange der har 4K men det er over hdmi 1.4 så det er max 30p og ikke de 60p som på 2.0
![]() |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Yes du skal vente på hdmi 2.0 i nyere udgaver
|
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Jeg ved at Pioneer har flere receivere på vej med 4K 60p (HDMI 2.0), men hvornår de lander ved jeg ikke...
|
|
![]() |
|
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Mener i at hverken
Sony STRDA2800ES Pioneer SC-2023 Yamaha RX-A1030 Har HDMI 2.0? |
|
![]() |
|
Ja
EDIT: Hov... Faldt lige over denne firmware-opdatering til Sony'en som gør at den får HDMI 2.0 support, og dermed 4K/60p... Så svaret er at Sony'en som den eneste har HDMI 2.0 efter hvad jeg ved... Redigeret af Mads Sørensen - 13-Marts-2014 kl. 10:47 |
|
![]() |
|
Så bliver jeg nød til at vente.
Gider ikke sparke 8000 efter noget der er forældet allerede i morgen. Tak for at dele jeres viden. Det har lige sparet mig for en masse ærgrelse:)) |
|
![]() |
|
Så du min opdatering af mit forrige indlæg?
|
|
![]() |
|
Hvad er det præcist der gør at det er et must for dig med 4K/60p?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |