|
ht stander |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2014 kl. 17:48 |
hej
jeg skal igang med at lave en højtaler stander på mit arb. min tanke er forløbig at den kommer til at bestå af en 12-20 mm rund bundplade i stål et ø60 rør op til en topplade i 5mm stål. røret vil jeg efterfølgende fylde med kvartssand. det er en relativ lille højtaler(b&w xt2) som skal spille som bag ht i surround setup. den vil blive boltet fast på standeren. nu er jeg så kommet til at tænke på om det er uhensigtsmæsigt kun med et rør, altså om der vil kunne opstå nogen svingninger pga konstruktionen? så hvis nogen herinde har et bud på mit spørgsmål eller andet godt råd til konstruktion af stander så sig endelig frem ![]() |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sørge for plads til at skjule kabler,måske
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Tjek
|
|
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
så er den færdig. syntes sgu den er blevet ganske hæderlig når nu den originale ikke er en option.
![]() |
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Det ser godt ud, og der er god plads til selv kraftige kabler, ser det ud til.
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Der bliver monteret et ø12 rør bag på som kabel skjuler.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |