|
Mangelfuld vare på Ebay |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2014 kl. 09:54 |
I går fik jeg en BD-afspiller, som jeg har importeret fra USA via Ebay
Men... fjernbetjeningen var ikke med i kassen, der var kun et amerikansk strømkabel (har købt transformer) Fjernbetjeningen må da anses for at være en essentiel del af varen? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du mangler lidt et spørgsmål i din post?
Men jeg antager at du hentyder til mening om hvorvidt fjernbetjeningen er essentiel. Min holdning: Ja, hvis det stod i beskrivelsen af varen. Noget andet er hvad du kan gøre ved det - nok ikke meget andet end at skrive til sælger, men du skal først sikre dig at der ikke kan være tvivl om hvor vidt fjernbetjeningen skulle følge med (gennemlæs annoncen igen). /ask
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ang. transformer, så tjek lige, om der ikke står 110-240v 50/60hz bagpå den, for så behøver du ikke bruge den. Bare klip ledningen helt nede ved stikket, og monter sådan en her på:
http://www.harald-nyborg.dk/p3758/stikprop-flad-sort Redigeret af Nagash - 07-Marts-2014 kl. 10:51 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
En fjernbetjening er en essential ting ved en moderne elektronisk dims, så med mindre det eksplicit stod i annoncen, at det var UDEN fjernbetjening, så vil jeg mene, at det er en væsentlig mangel ved varen...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Det syns jeg jo osse
Der stod kun, at manualen ikke fulgte med Redigeret af jake51 - 07-Marts-2014 kl. 13:36 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
har du spurgt sælger om han har glemt at vedlægge fjernbetjeningen?
|
|
![]() |
|
jakob_joh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 28 |
Gennemlæs annoncen igen og skriv til sælgeren og forelæg ham/hende problemet hvis du ikke har fået hvad der blev lovet i annoncen!
De fleste sælgere på ebay er mest interesseret i at løse evt. problemer i mindelighed til forskel fra evt. negativ feedback på salget! Så kontakt sælgeren og spørg hvad de vil gøre for at løse problemet.. |
|
![]() |
|
Skrev til ham samme dag, kanaljen svarer ikke
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Den er sgu svær.
Selvfølgelig skal man skrive, hvis fjernbetjening mangler.
Der er vist ikke noget at gøre andet at håbe sælger svarer.
Ellers er dette en mulighed:
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Link til auktionen?
Klaus |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
er den ikke betalt via paypal?
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Det plejer også at være muligt at kontakte eBay via din egen side over handler og så få dem til at kontakte sælger.
Jeg har før oplevet ikke at modtage noget efter en handel og samtidig ikke høre noget fra sælger men de har nogle gange mere respekt for risikoen for sanktioner fra eBay selv siden det kan påvirke fremtidige salg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |