|
kan min reciever trække MK750? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2014 kl. 21:10 |
jeg har fået et godt tilbud på et 7.1 sæt fra MK, det drejer sig om 750 serien.
kan min Pioneer SC 2022K trække dem? pft. martin |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg bestemt at den kan.
Muligvis kan du mangle lidt når du giver den max gas, men 2022 er såvidt jeg ved en rimelig kraftig forstærker. |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Den har 7x 170W i flg. specs, men hvad den trække i den "virkelige" verden ved jeg ikke :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det burde ikke være noget problem.
På MK højttalere skal crossover sættes på 80-90 hz, så din receiver skal ikke trække dybbas og store tunge enheder. |
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Lige af nysgerrighed...
Hvad skal dj give for sådan et sæt? Har tidligere kigget meget på det... (Dog mest på ebay og lign.) Mvh. Kasper. |
|
![]() |
|
8K
![]() |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
FUUUUUCK DET BILLIGT
|
|
![]() |
|
Yes sir
![]() Desværre er kone faktoren MEGET lille ved disse højttalere
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Komplet 7.1 sæt incl sub?
Brugt? Lyder dælme som en god handel :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Der skal nok lige et par dæk under før der er en chance for at den kan trække den.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Eller en snor i
|
|
![]() |
|
Men seriøst
Hvornår kan en forstærker trække et par højtalere |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |