recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mange spørgsmål ang. fladskærm :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mange spørgsmål ang. fladskærm :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
indomitus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Status: Offline
Point: 400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér indomitus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mange spørgsmål ang. fladskærm :)
    Sendt: 15-Marts-2014 kl. 10:17
Har kigget lidt på :

Samsung PS51F8505 pris: 12383,-
Samsung UE55F8005 pris: 11499,-
Sony KDL-55W905A pris: 12999,-
Panasonic TX-P55VT60E pris: 15394,-

Hvad ville i vælge hvis i skulle købe nyt her og nu?

Hvor langt fra væggen er mest optimal for en plasmaskærm?

Er det dumt at købe nu, de nye modeller er jo lige rundt om hjørnet?

Redigeret af indomitus - 04-Maj-2014 kl. 10:38
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 10:33
Hvis jeg skulle vælge, så ville jeg sætte 55VT60 på en absolut første plads, derefter Sony. Jeg er blot usikker på om du stadig kan få et VT60.

Næh det er ikke dumt at købe nu, for billedmæssigt for du det ikke bedre end VT60Tongue

Pøj pøj med dit 500M
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
ubeslutsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2012
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ubeslutsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 12:48
  Jeg ville vælge Sony'et, som det ser ud til at flere, der tidligere har sværget til plasma, er meget glade for.  Efter at have haft to stk VT50, der overhovedet ikke kunne tåle kanallogoer heller ikke efter mange timers brug, skal jeg ikke have plasma igen. Det ene VT50 havde også store områder med tydeligt grønt skær og sort skærm havde et par brede lysere striber både på tværs og på langs. Blæserstøj og DFC savner jeg heller ikke. Desværre er sortniveauet på mit WT50 langt fra imponerende, men det skulle være meget bedre på Sony'et.
Til top
indomitus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér indomitus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 13:32
Har ikke sat rækkefølgen i priotet, de står bare i størrelses orden :)

puhaa håber virklig at at mit pioneer kan laves, var ude og kigge på Samsung F8505 plasma og Sony 905A LED og den pris jeg skal ud og betale er bare ikke det mere værd i kvaliteten.

I mine øjne vinder Sony når vi snakker LED, kunne nemt ske der kom en
Sony KDL-40W905A ind i soveværelset  Wink For der vil jeg ikke have plasma, da både frue og jeg tit falder i søvn mens TV'et køre.

Redigeret af indomitus - 15-Marts-2014 kl. 13:35
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu