|
herre rummet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mit rum ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2014 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2014 kl. 23:36 |
Mit rum er ca. 10 kvm
Mit setup. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1. Mit rum er ca. 18 kvm Mit setup. 1. Denon forstærker. 2. Mac book pro 3. Hp bærbar 4. Aspire bærbar 5. ps4 6. Ps3 7. Xbox 360 8. Wii 9. Buttkicker 10 Zanio z3 projektor 11. Køleskab 12. Microbølge oven 13. Kaffemaskine 14. Popcorns maskine 15. 110 tommer lærred. 16 Klima anlæg 17. Samsung tablet til at styre alt. 18. Phillips 32 tommer 19. Hd led projektor 20. 6 gange 1tb hd 21. Radio med iphone dock. Alle mine bluray film ligger med cover og movie ino og trailer og kan ses på tablet. Media center bruger jeg XBMC med movie experiance. Der gør at før selve filmen starter tager den 3 forskellige eller bestemte movie trailers. Biograf effekt. PS3 er mest til alle min søn tegne film og netflix. Og så er der mine 7 ynglings spil på.Den er hacket og så kan mine spil stå ifred uden ridser. Xbox 360 er kun til spil, der bruger jeg xkey som styre mine spil på extern hd. Wii er til mine børn, den er hacket så spillene køre på hd. Bruger TDC til at se tv eller høre musik i bioen. Jeg bruger selv ONLIVE på pc eller hvad nogle kalder Konsol dræber. Ikke noget bedre end, når konen er træls og man skal have ro. Redigeret af Mit rum - 21-Marts-2014 kl. 22:26 |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandme et herrerum.. Respekt!
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Det er helt sikkert et fedt rum, men du kunne ikke prøve at tage nogle bedre billeder, min umiddelbare opfattelse er det er meget lille fordi billederne er så mørke, kunne du tage billeder med mere lys kunne det være rigtig godt.
|
|
![]() |
|
Mit rum ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2014 Status: Offline Point: 4 |
Du har ret jeg skrev 18 kvm. men det er kun 10 ca. sorry
|
|
![]() |
|
Der sgu mange biografer herinde man godt gad at eje.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |