|
bas der buldrer sommetider |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2014 kl. 20:50 |
Kære alle
Jeg har en subwoofer der brummer en gang i mellem, det er lidt distraherende og jeg ved ikke om det kan skyldes et ødelagt woofer kabel? Jeg kan se at den sidder lidt løs i fatningen, men det er et godt kabel så jeg forstår ikke helt at det er lidt i stykker... Kunne et nyt woofer kabel fixe lyden?
|
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brum kan være en indilering af en dårlig forbindelse, så afprøv med et andet kabel. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Tak for svar!
|
|
|
![]() |
|
Hvilke mærke af bas kabler er gode?
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der står buldrer i overskriften. Er det brum eller bulder? Det er nemlig to vidt forskellige problemstillinger, der skal afhjælpes forskelligt
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Inden du foretager dig mere skal du prøve med et andet kabel.
Hvis det nu ikke er kablet den er gal med er pengene spildt.
Med hensyn til at anbefale, så tror jeg ikke på hundedyre kabler med sjove viklinger og platin belægninger.
Så jeg vil købe et som dette:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |