|
TV digitale kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2014 kl. 10:26 |
Hej
Jeg har nedenstående TV. I menuen er Digital udtonet, så jeg ikke kan vælge punktet. Jeg kan f.eks. ikke finde DR 3. Er det fordi jeg skal købe og tilslutte en digital modtagerboks, og kan jeg i så fald bare købe en f.eks. i Fona? http://www.samsung.com/dk/support/model/LE32B455C4WXXE |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv en ny installering efter du har valgt fabriksindstilling.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Som du selv kan se i det link du har givet, så står der jo.
System
Så det kan tage alle Digitale kanaler fra You See/Stofa. Der skal så for at kunne lave en søgning indtastes de parametre som udbyderen har oplyst. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 353 |
Hvor vælger jeg fabriksindstilling på Tv'et?
På min antenneforenings hjemmeside står der nedenstående. frekvens: 346 modulation: 64qam netværk: 0 symbolrate: 6900ks det kan jeg godt taste ind men der findes intet |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kan ikke se grund til et Reset. Gå ind i Setup/kanaler, vælg kabel, vælg udbyder, indtast deres oplysninger, start søgning. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
nu har jeg alligevel prøvet en reset, men det har ikke ændret noget.
jeg går i menu , kanal under auto lagring er det kun de analoge kanaler der findes undef manuel er der punkterne digital og analog kanal, men digital er udtonet og kan ikke vælges. jeg fatter ikke hvordan det hænger samen. |
|
![]() |
|
Kan ikke se, at det kan være andet end en fejl 40. Prøv slavisk at følge det som manualen skriver. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |