|
Spil: PS3 til PS4 opgradering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2014 kl. 00:25 |
Hej!
Jeg håber der sidder nogle derude som har erfaring med PS3 --> PS4 spil-vouchers, som kan hjælpe mig lidt. Det er sådan, at jeg købte CoD Ghosts og BF 4 til min PS3. Til begge spil fulgte der en voucher med, så man kunne opgradere spillene til PS4-udgaver for ca. 70kr. pr. spil. Jeg valgte få uger efter at sælge min PS3 inkl. spillene for at opgradere til en PS4-konsol, og jeg gemte derfor voucherne. Nu har jeg så indløst dem på PSN Store, betalt og hentet spillene, men min PS4 fortæller mig, at jeg skal indsætte diskene til spillet! Problemet er bare, dem har jeg jo solgt. Desuden vidste jeg heller ikke, at PS4 kunne indlæse PS3-skiver, så det tænkte jeg jo ik' over da jeg solgte spillene sammen med min PS3. Mit spørgsmål er derfor: Ved I om, PS3-diskene skal bruges HVER gang, man vil spille spillene på min PS4? Det er da ret latterligt, hvis det er tilfældet. EA og ActiVision må da gå ud fra, at man på et tidspunkt vil opgradere til en PS4, og derfor ender med at sælge PS3-spillene...
|
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeps Ps3 disken skal sidde i drevet hver gang du skal spille på din ps4
|
|
![]() |
|
Naite22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Jeg giver dig sympati! Jeg synes fanme også det virker mærkeligt. Har selv PS3, og har netop bestilt PS4. men jeg tør ikke helt sælge min PS3 endnu! Og det er virkelig missledende at de siger PS4 ikke kan læse PS3-skiver... og så ALLIGEVEL kan de godt (på en eller anden måde jo). Så længe man har en voucher som indløses, hvortil at PS3-skiven alligevel skal smides i PS4-maskinen når man vil spille spillet. Det er satme til forvirring
![]() Er det egentlig muligt at få en såkaldt voucher til et PS3 spil, hvor dette ikke hørte med fra start?
|
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Jeg synes overhovedet ikke at der kan være nogen forvirring. Du kan jo sagtens sælge din ps3, menhvis man skal beholde spillet, hvori der er en voucher til PS4, ja så skal man selvfølgelig beholde spillet. Det eneste den læser på ps3 skiven, er at man har det.
Ellers ville det da være totalt fallit for Sony |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |