recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha RX A 3030
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha RX A 3030

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sterler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha RX A 3030
    Sendt: 23-Marts-2014 kl. 21:00
Hej. Tænker at skifte min Yamaha RX V 3800 ud, hvad får jeg udover 3 D ? Bedre lyd, mærkbar bedre DAC osv ??

Mvh Tommy
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 21:37
Du får en reciever til en hel masse mange penge der er forældet om to måneder. Efter alt at dømme vil alt hvad der har med 4k video at gøre blive kodet med HDCP 2.2 og det er der ingen andre end de helt nye 2014 modeller der understøtter. 
Til top
Sterler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 22:03
Ok. Tak for svar ;-)). Så skal man vente til 14 modellerne ;-)).
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 22:59
Kom de nuværende modeller ikke her i efteråret, og er der i så fald ikke mindst halvt år eller mere før de nye kommer?

Meeeen 3D, hvem fanden gider det ;)

Desuden 4 k? Inden det kommer for alvor på banen er der kommet 2-3 nye modeller mere ;p
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Sterler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 23:10
Hej. Ja, pga man køber 3 D film og ikke kan se den ;-(. Medmindre man kører direkte mellem tv og bluray. Analog ud fra Yamaha.
Er der sket noget på lyden ( film, stereo). Fra min Yamaha RX V 3800 fra 2007 ?
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 00:30
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Kom de nuværende modeller ikke her i efteråret, og er der i så fald ikke mindst halvt år eller mere før de nye kommer?

Meeeen 3D, hvem fanden gider det ;)

Desuden 4 k? Inden det kommer for alvor på banen er der kommet 2-3 nye modeller mere ;p

De nye modeller er lige annonceret. Regner ikke med der går længe før vi se dem. HDCP 2.2 har mig bekendt  ikke noget at gøre med 3D. HDCP 2.2 kommer sammen med 4k. 4k kommer lige om lidt. F.eks. er Netflix 4k annonceret til april 2014.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 07:02
Okay, vidste slet ikke de var annonceret ;-).

Men stadigvæk - 4k er stadig langt væk, fordi netflix smålancerer lidt 4k... Se blot tv hvor meget der ikke engang er HD endnu? 3D som må siges at være den største fiasko længe... Naaah... Der går sgu nok lidt endnu :)

Hvis der er ligeså meget 4 k til jul som der er HD nu, så æder jeg gerne en hat ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 08:22
Tro hvad du vil. Personligt synes jeg det er hul i hovedet at købe en reciever til 15000,- som er mindre end to måneder fra at være forældet. Det har stadig ikke noget at gøre med 3D.
Til top
Sterler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 09:06
Ja. 13-15000 kr er sindssygt meget. ;-)). Har i kendskab til om lyden har udviklet sig siden min 3800. Den er jo også DAC 192/24. Eller er det minimalt til forskel.
Ang. Køb af ny Hifi vil det altid være svært hvornår, der kommer nyt hele tiden og kan være " forældet " dagen efter. ;-((
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu