|
HDMI problem på Onkyo 606 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
H990067 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2014 kl. 08:34 |
|
Jeg oplever at samtlige HDMI indgange på min Onkyo 606 receiver efterhånden er stået af, uanset hvilken kilde jeg propper i. jeg kan forstå det er et velkendt problem på netop den Onkyo model, og at det har noget at gøre med HDMI printet at gøre (dårlige komponenter).
Mit spørgsmål er nu: er der nogen herinde der har kendskab til nogen der kan udbedre fejlen? Det må meget gerne være i Jylland..
Pft.
MVh Morten |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor mange penge er du villig til at betale for at få den repareret?
Hvor i Jylland taler vi om? Har du set denne? http://www.youtube.com/watch?v=gj0x5S9ez5U Klaus |
||
![]() |
||
H990067 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
|
Hej Klaus,
jeg havde tænkt mig en max. pris for reparationen på ca. 500,-
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Så mangler vi bare: Hvor i Jylland?
Klaus |
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Ved godt der sikkert ikke er penge til en ny lige om hjørnet for dig, men tror du ikke det løber for hurtigt op i forhold til hvad du evt kan finde brugt? ;)
Mvh |
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
|
Du har selvfølgelig prøvet at resette receiveren
![]() |
||
![]() |
||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
|
Jeg kan også hjælpe med rep. bor i Viby J/Aarhus
![]() |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Nu er det rent nysgerrighed, men hvad er prisen på sådan en reparation?
|
||
![]() |
||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
|
Send lige en PBer ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |