|
PS4: Guide til billige spil |
Besvar | Side 123 8> |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-December-2013 kl. 18:31 |
-Hold PS-knappen inde og vælg "Log out of PS4"
-Tryk på PS knappen og vælg "New User". User 2, som den så laver, skal vi have tilknyttet til din US PSN konto. Så vil du altid kunne skifte mellem dem på den måde. -Gå i "Settings", vælg "PSN" og "Sign in". Log ind med din US PSN konto. -Hvis den spørger om den skal aktivere denne PS4 som din primære, så vælg JA. Effekten er at alt købt med din US PSN-konto vil kunne spilles af alle andre (=din danske PSN konto) på denne maskine. -Gå ind i Playstation Store -Vælg "PS4 Spil" og køb den du vil ha. -Nu starter downloaden. Når den er færdig, så log ind med din danske konto og spil. Tillykke du har lige sparet 225kr ;) |
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad så med f.eks Fifa hvir der er en nordisk udgave med dk tekster i spillet??
|
|
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej det gøre det dsv ikke.
|
|
PS5
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for Info.
Så mangler jeg kun en fidus / guide til hvordan jeg opretter og køber på en US konto.. Bare når du får tid ik |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare skriv en tilfældig adresse. Eneste krav, er at du skal bruge et postnummer som faktisk eksisterer i USA. Resten er lige meget.
|
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hva så med betaling?
Man kan efter sigende ikke bruge DK betalingskort. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle er heldige. Jeg kan godt med mit Visa/DK. Tror måske problemet er med debit kort som Mastercard Debit og Visa Electron. Men jeg har godt nok hørt om andre med Visa/DK der ikke kan heller. Så måske det har noget med banken at gøre. Ellers må man købe pre-paid PSN card.
|
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fungerer heller ikke med mit Visa/Dankort. Får besked om invalid kort, når jeg skal tilføje "funds to wallet". Desværre, priserne er ellers gode.
Kortet er fra Alm.Brand Bank |
|
Glenn-Haderslev
Funktioner
Tak(0)
|
køb 3.stk og du har et ps4 spil ;)
http://www.amazon.com/20-PlayStation-Store-Gift-Card/dp/B004RMK4BC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1387143238&sr=8-1&keywords=psn+card+20+dollars |
|
PS5
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og Amazon vil godt sælge til et dansk credit card?
Har aldrig prøvet at købe disse pre paid cards før, så undskyld hvis jeg spørger dumt. |
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det vil de godt. Ingen problemer der. Og lige for at følge op på kortet, så er midt fra Spar Nord. Virkede også på min gamle fra Sparbank, men de to fusionerede under Spar Nord sidste år. Men heldigvis gav det mig ikke problemer med det nye kort.
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen problemer her med alm. visa/dankort.
|
|
Besvar | Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |