recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd i mit headset?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen lyd i mit headset?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd i mit headset?
    Sendt: 27-Marts-2014 kl. 21:14
jeg vil til at høre noget musik i mit headset men der er ingen lyd. jeg bruger Windows mediaplayer. jeg kan se når jeg trykker på højtaleren nede i hjørnet af skrivebordet kan se jeg der er lyd. fordi de grønne bjælker kører op og ned.
Når jeg laver en test inde i Asus realek og kører en stereo test kommer der godt nok lyd. først i venstre øre og derefter i højre øre.

Hvad er der galt der er noget som ikke vil arbejde sammen?

Tak

Redigeret af sorensen - 28-Marts-2014 kl. 13:07
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 08:49
husk at vælge det ikke skal være alm højttalere som output.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 12:54
hvor kan jeg slå høretelefonerne til?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 14:47
hvad er det for noget "analog" for/bagside på billedet? - Hvis der kan sættes et flueben ved nogle af dem skal du nok vælge den hvor headsettet sidder i.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 15:45
det har jeg gjort jeg bruger dem på fronten men der kommer ikke noget lyd ud. sku underligt
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 19:11
...

Redigeret af Jørgensen - 28-Marts-2014 kl. 19:48
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 21:47
Prøv det grønne stik på bagsiden. Mit gæt er, at frontbøsningerne ikke er tilsluttet på bundkortet.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 00:20
der står når jeg tilslutter foran så kommer der frem nede i hjørnet af skrivebordet at minijack er tilsluttet
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 00:21
Du er sikker på at dit headset ikke er i stykker?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 00:23
det virker fint når jeg jeg sætter det i det grønne stik bagpå.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 00:32
nu har jeg flyttet dem til front siden nu virker det også der. men når jeg putter lydstikket til min skærm og vil vil have lyd der igennem bagpå så kommer der ikke noget der. kan man ikke bruge begge?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 00:39
Åbenbart ikke......
Det er op til producenten af lydkortet (måske endda versioner af driverne) om man kan det...

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu