|
Synology NAS DS213 problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
holy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2014 kl. 20:46 |
Hejsa.
Efter strømafbrydelse kan jeg ikke logge ind i admin interface på min NAS. Den siger "system er ved at være parat login senere", og nu har jeg givet den over 1 dag til at blive klar og kan stadig ikke logge ind. Shares osv er der fint adgang til. BOKSEN står og blinker konstant "BLÅ" ved power knappen.. Er der nogle der kan hjælpe? |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brug Synology Assistant (download) til at se status på din NAS og eventuelt afbryd en igangværende consistency check så du kan logge ind.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
holy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
mange tak det prøver jeg ;)
|
|
![]() |
|
Hmmm Synology assistant siger bare "Starter Servicer" og der sker ikke mere :(
|
|
![]() |
|
fllau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 30 |
Læs her: https://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=108&t=82141 Du skal have en ekstra disk du kan bruge, for at få gang i den igen. -læs mere på linket ovenfor.. Redigeret af fllau - 31-Marts-2014 kl. 11:13 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Havde en ds109 med samme problem
Det løste jeg ved at tage strømmen fra og koble den til igen |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |