|
Triax C-HD 237 Twin |
Besvar |
Forfatter | |
Bechmann1973
Ny bruger Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Marts-2014 kl. 14:00 |
Har nogle herinde gode og dårlige erfaringer med denne Triax dvb-c boks med to tunere.
Overvejer at købe den til brug på YouSee kabel tv med tilkøb af ekstra kanaler samt en harddidisk. Ved nogle om en netværksharddisk kan tilsluttes sådan en boks?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har læst om den, så så står der bl.a.
Der er ingen mulighed for afspilning af musik, video og billeder via ekstern harddisk eller USB.
Desværre har Triax C-HD 237 DVB-C Twin ikke mulighed for at optage 2 ting på samme tid. Det er et minus, at man ikke kan opsætte optagelsesbuffer, så man f.eks. automatisk kan optage 5 minutter ekstra. Det er ikke uvæsentligt at man ikke kan lægge tid til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bechmann1973
Ny bruger Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har læst det omkring billeder mv, tænkte på om man kunne bruge en netværksharddisk og optage på via usb?
Det med at optage 2 forskellige programmer på samme tid er ikke aktuelt for mig, det kan min YouSee boks jo heller ikke. Det med bufferen må man jo så leve med, men bortset fra det, er boksen så god og stabil nok på et YouSee kabelnet? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som det er skrevet, så vil jeg mene at det kun er muligt at afspille fra det USB medie som den har optaget på. At man ikke kan ligge tid til optagelserne vil føre til en del ærgelser, især når det er fra DR der optages, ofte vil man ikke få slutningen med. Det duer bare ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |