recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC - Apple TV2 - sti til videobibliotek
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC - Apple TV2 - sti til videobibliotek

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBMC - Apple TV2 - sti til videobibliotek
    Sendt: 07-Juni-2013 kl. 22:29
Det har lykkedes for mig før, måske var det mere held end forstand.

Jeg undrer mig over hvorfor jeg ikke kan finde min NAS-server på nettet, når jeg vil importere et videobibliotek.

Jeg har fået det til at virke med billeder, samt musik.

Jeg kan også gå ind på NAS´en via XBMC og se videofilen, og tænde for filen og se filmen.

Men nu vil jeg jo gerne se dem via biblioteket, ellers går der jo noget af detEmbarrassed

Hvis jeg vil tilføje en mappe under "importer videobibliotek" inder under Video - indstillinger, så kan jeg kun vælge en "hjemmemappe".

En venlig sjæl derude, der kan hjælpeSmile


Redigeret af Bravo - 07-Juni-2013 kl. 22:30
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 19:11
Bump
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 19:21
Edit: ser ud til at jeg har fået det til at du;)))
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 19:02
AMEN!!!

Er der en venlig sjæl derude... Jeg har prøvet at importere filerne igen, da de forsvandt, og kan også finde filerne, og se filmene, men data omkring filmene fra ex. imdb.com er der ikke?

Det sjove at det hele er at jeg sagtens kan få musik biblioteket til at virke...

Når jeg prøver at importere et videobibliotek fra "indstillinger" kan jeg således ikke finde en mappe fra min NAS, men kun "hjemmegruppe" på computeren...

Det har ellers virket før!

HJÆLP...
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 10:06
BUMP - søger stadig hjælp... 

Jeg kan godt se filmene på min jailbreaket ATV2 via XBMC fra min Synology NAS, men kan ikke se info hentet fra IMDB når jeg kører "hen over" en filmtitel!?
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 19:09
Er det et urealistisk problem !?!!!!!!????
Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 15:42
Jeg tror du laver den fejl, at du er gået ind i system.  Det du gør inden i system er at importere en allerede eksisterende database fil. f.eks. hvis du har skiftet hardware.

Du skal blot gå hen til videor og i undermenuen vælge filer. Inden i denne menu kan du vælge til video. video > filer > tilføj video...
Efter du har angivet placeringen til hvor filerne befinder sig skal du indstille XBMC til film. Du ser et nyt skærmbillede og under "Denne mappe indeholder" skal du vælge film.

Håber dette hjælper...
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af mortenls mortenls skrev:

Jeg tror du laver den fejl, at du er gået ind i system.  Det du gør inden i system er at importere en allerede eksisterende database fil. f.eks. hvis du har skiftet hardware.

Du skal blot gå hen til videor og i undermenuen vælge filer. Inden i denne menu kan du vælge til video. video > filer > tilføj video...
Efter du har angivet placeringen til hvor filerne befinder sig skal du indstille XBMC til film. Du ser et nyt skærmbillede og under "Denne mappe indeholder" skal du vælge film.

Håber dette hjælper...
har jeg gjort... Op til flere gange Confused
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 19:42
virker stadig kun ved mine cd albums og ikke på mine film på min NAS Confused
Til top
kloppern Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Hinnerup
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kloppern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 22:10
Når du følger Mortenls metoder hvordan vælger du så din nas? Er det som nfs, upnp devices, smb eller?
Jeg ved ikke om det har noget at sige, men det er lige det eneste jeg kan komme i tanke om? 


Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 12:23
Og husker du at vælge en scraper?
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2013 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af kloppern kloppern skrev:

Når du følger Mortenls metoder hvordan vælger du så din nas? Er det som nfs, upnp devices, smb eller?
Jeg ved ikke om det har noget at sige, men det er lige det eneste jeg kan komme i tanke om? 


vælger SMB og så finder jeg min NAS via IP adressen...

Jeg kan sagtens se filmene, og kan også afspille dem, men det overview med cover mv. som man får fra IMDB.com, det er væk Confused
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu