|
iTunes Match vs sikkerhedskopi? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2014 kl. 18:06 |
Harddisken på min computer blev formateret for et par måneder siden efter en fæl virus
Jeg har en sikkerhedskopi af iTunes-biblioteket på en ekstern harddisk Via iTunes Match har jeg alle sangene, men i dag ville jeg brænde en CD med en spilleliste Det kunne jeg ikke, da filerne ikke findes rent fysisk på computeren Men hvad sker der, hvis jeg overfører sikkerhedskopien til iTunes-biblioteket? Ikke andet, end at sangene også findes på computeren, eller overskriver jeg et eller andet vigtigt? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der sker ikke noget, andet end at du igen kører et match, og så kan der brændes som du lyster.
|
|
![]() |
|
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Du skulle kunne få iTunes til at hente musikken fra match så du kan brænde det.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
der skulle gerne være et lille billede af en sky med en pil ned ud for hver af de sange som ikke ligger på HDD i forvejen.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6258 |
Gu har jeg da ej en sikkerhedskopi på den eksterne harddisk... hvad tænkte jeg lige der, da jeg skulle lave den
![]() dieselDK: Hvordan får jeg iTunes til at hente musikken fra match så jeg kan brænde det? Redigeret af jake51 - 05-April-2014 kl. 11:42 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |