|
Bærbar computer?? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2014 kl. 23:35 |
|
Jeg står og skal ud og have en bærbar computer.
Den skal bruges til at surfe på nettet, tekstbehandling, billeder osv. og så skal der være installeret Windows 7 der på. gider ikke det Windows 8 lort. Nogen som har nogle forslag til en god computer til mellem 2000-3000 kr?? Tak Redigeret af sorensen - 06-April-2014 kl. 23:35 |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Til de penge ville jeg gå på jagt i dba efter en brugt IBM/Lenovo thinkpad..
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Det findes ikke til 2-3000 kr. Du skal op i nærheden af 4000.
Det billigste er fx denne her med Core i3 3110M: Proshop har flere med Win 7 - mest Toshiba, Fujitsu, Dell og HP.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
jeg ville godt nok ikke kigge efter noget som helst IBM baseret bærbar mere. Det er over 6 år siden de stoppede med at lave bærbare og solgte hele molevitten til Lenovo.
Men til den pris kommer man kun i nærheden af brugt udstyr. - Desværre. |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
|
Hej. Er du klar over at du skriver en 'GOD' computer og samtidigt sætter en ekstrem billig pris? Men jeg læste den anden dag om en billig Bærbar, pudsig nok den samme som Brixen peger på. Du skriver at du ønsker den med Windows 7. Det kan der være mange gode grunde til, men er du klar over at den er billigere med Windows 8.1 Og at den første opgradering af Windows 8.1 med START knap osv. skulle komme i denne uge: http://www.proshop.dk/Baerbar/Toshiba-Satellite-Pro-C50-A-1EM-2428545.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite På dette link kan du enda købe den som demo til 2840 kr: Køb demo 2.840,00 kr. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 07-April-2014 kl. 12:27 |
||
![]() |
||
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
|
hvor lang skal man op i pris for at få en med ssd disk i.
er der ikke bøvl med at få den tilbage til Windows 7 hvis der er installert Windows 8? |
||
![]() |
||
|
er den fin kvalitet?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Hvorfor er du ræd for Win8?
Et par få museklik og så ligner den Win7 på en prik. Klaus |
||
![]() |
||
|
jeg synes kun det er lavet til tablet og touch skærme
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
|
Det ved jeg ikke, men hvis du køber den med Windows 8.1 vil det være for dyrt bagefter at købe og installere en Windows 7. Så skal det være for at du vil bruge den nye Windows 8.1 Update der kommer i morgen. Det er svært at skrive om noget der først kommer i morgen, men der skulle bilve ændret noget af det som nogle har været utilfreds med i Windows 8.0 og den hidtige Windows 8.1. Her er et link, hvor der også er en lille YouTube video: http://www.tomshardware.com/news/windows-8.1-update-improvements,26439.html Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 07-April-2014 kl. 13:32 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Jeg kender den ikke. Men jeg ved at Proshop.dk har mange pc'er med Windows 7 Pro installeret. Og jeg ville hellere vælge Fujitsu eller Toshiba end Dell og HP. Der er vist ikke andre der sælger med Win 7 installeret og til overkommelig pris. Hvis du alligevel vælger Win 8.1, så er der mange flere mærker at vælge imellem.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Jeg gentager lige mig selv: "Et par få museklik og så ligner den Win7 på en prik." Mener du også at Win7 er "lavet til tablet og touch skærme"? Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |