|
Western digital live |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KD ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-December-2010 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2014 kl. 18:47 |
Har lige købt WD live, Men der står incorrect DNS address.Ip address ok.DNS er den samme som på router og WD.Har ikke då meget forstand på det ,men skal WD sendes til reparation?
MVH KD |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du allerede har indstillingerne i routeren, så sæt WDTV til at hente adresser automatisk.
|
|
![]() |
|
Har sat WDTV til at hente automatisk.Ip adresse er ok men Incorrect DNS adresse står der på skærmen?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, men står den til at hente automatisk DNS også. Det er bestemt ikke altid det hænger sammen.
|
|
![]() |
|
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Min WD TV Live gjorde det samme.
Satte netværket op manuelt, med ip adresse og dns. så virkede det. |
|
![]() |
|
Tak for svar.Wd henter automatisk DNS. Har også prøvet manuelt,Men incorrect dns address.Min Wd er tilkoblet powerline 220 v netværk med lan kabel.Wd kan ved netværksøgning nemt finde poweline og trådløst netværk Har prøvet at koble det fra og dermed gået over til trådløs men her er det heller ikke muligt fordi kode er forkert som jeg selvfølgelig mener har indtastet rigtig 100 gange. vil kontakte fullrate.Vil helst bruge powerline.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |