recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Western digital live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Western digital live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-December-2010
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Western digital live
    Sendt: 07-April-2014 kl. 18:47
Har lige købt WD live, Men der står incorrect DNS address.Ip address ok.DNS er den samme som på router og WD.Har ikke då meget forstand på det ,men skal WD sendes til reparation?

MVH KD
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 18:52
Hvis du allerede har indstillingerne i routeren, så sæt WDTV til at hente adresser automatisk.
Til top
KD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 19:33
Har sat WDTV til at hente automatisk.Ip adresse er ok men Incorrect DNS adresse står der på skærmen?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 19:52
Ja, men står den til at hente automatisk DNS også. Det er bestemt ikke altid det hænger sammen.
Til top
jbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2011
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 07:16
Min WD TV Live gjorde det samme.

Satte netværket op manuelt, med ip adresse og dns. så virkede det.
Til top
KD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2014 kl. 19:03
Tak for svar.Wd henter automatisk DNS. Har også prøvet manuelt,Men incorrect dns address.Min Wd er tilkoblet powerline 220 v netværk med lan kabel.Wd kan ved netværksøgning nemt finde poweline og trådløst netværk Har prøvet at koble det fra og dermed gået over til trådløs men her er det heller ikke muligt fordi kode er forkert som jeg selvfølgelig mener  har indtastet rigtig 100 gange. vil kontakte fullrate.Vil helst bruge powerline.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu