recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstern SSD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekstern SSD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ekstern SSD
    Sendt: 09-April-2014 kl. 16:35
Blot en lille forespørgsel hvad angår eksterne SSD.

Spørgsmålet er, om der findes en simpel ekstern kasse, som man kan sætte en SSD i. Altså vel at mærke noget, der falder ingen for kategorien "solidt og ordentligt".

Eller om der findes andre simple løsninger, hvilket eksempelvis vil sige en 512GB SSD i et alu-kabinet uden store LEDs.

Jeg ved, at Lacie laver nogle færdige løsninger, men de falder ikke lige i min smag.

-

Og hvorfor så ikke en normal ekstern HDD:

- Støj
- Spin-up tid

Man kunne også lave en NAS-løsning, men det er der egentlig ikke behov for.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 16:40
der er da 100vis af helt alm eksterne kabinetter til USB3.0 eksvis.  Jeg vil skyde på du kan søge på de fleste modelnumre fra http://www.raidsonic.de/ - en ekstern disk er jo intet andet end et lille kabinet med en alm disk i.
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 17:04
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu