recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHR-Yousee-Mediaportal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHR-Yousee-Mediaportal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wolfram4215 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wolfram4215 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHR-Yousee-Mediaportal
    Sendt: 10-April-2014 kl. 19:27
Hej

Jeg har lige installeret Mediaportal og er altså helt grøn.

Jeg har læst 4 timers manualer uden hjælp så nu prøver jeg her Tongue

I HDHR har jeg indstillet til at bruge Mediaportal som main application.
I HDHR kan jeg godt se tv via Quick tv, her virker det fint.

Når jeg åbner TV-Server Configuration i Mediaportal så kan jeg under TV servers se mine 2 DVB-C tunere samt en radio en DVB-IP som jeg ikke ved hvor kommer fra.

Når jeg forsøger at scanne efter tv kanaler melder den ingen fundet efter at have gået båndet igennem.
Jeg har prøvet yousee Nordjylland og yousee Global.

Nogen bud?

Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 14:48
Jeg er også selv lidt grøn på området, men jeg plejer at taste de frekvenser ind på de kanaler jeg skal bruge fra denne liste:

http://www.dkscan.dk/TV/yousee_hovedstaden.htm

I mediaportal TV-server kan du vælge avanceret, og så indtaste de relevante QAM, Frekvenser osv. og så søg transponder.

Det hele er taget fra hukommelsen, så tag gerne fantasien til hjælp  :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu