|
Køb af ny receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik Birkmose ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2014 kl. 21:57 |
Hej...
Jeg er lidt i vildrede, mht. køb af ny surround receiver... Jeg har solgt min Denon AVR-3806 og mine B&W DM 604s3, DM601s3 og LCR600s3... Jeg har tænkt mig at købe følgende: B&W CM8 til front, CM1 til bag, CMC til center... Mit spørgsmål lyder så hvad i tænker af surround receiver til CMerne. jeg har selv overvejet denne her. http://www.lydogbillede.dk/test/yamaha-rx-a1030/ Men det er mest gjort ud fra den betragtning af den er bedst i test:-)... mit budget ligger i underkanten af 10.000kr. Og jeg vil gerne have en receiver der kan være med på både stereo og surround ? Så hvis i derude har nogle erfaringer, gode råd osv. så modtages de gerne /Henrik
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pioneer
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Hvis du skal have en receiver alene til at trække det, så er det high-end. Pioneer LX-serie eller top SC-serie kan nok hjælpe dig på vej.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Når nu du vælger B&W højttalere, så kræver det en forstærker der virkeligt har muskler. Havde du valgt andre højttalere var udbuddet af forstærkere større!
Klaus |
|
![]() |
|
Henrik Birkmose ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Tak for svar og kommentarer...
Efter at have søgt lidt rundt på nettet og læst jeres kommentarer er jeg kommet i tvivl med hensyn til CM8erne, så derfor har i foreslag til højttalere jeg burde se/lytte til, for måske at at vælge nogle andre... eventuelt også bud op hvilken surround reiciver jeg skal kigge på... Mit budget er omkring 35000kr. for reiciver og fem højttaler... Tak:-)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
I den prisklasse synes jeg klart man får mest lyd fra elac, de gør noget magisk allerede ved lave prisklasser... Ligeså snart du kommer i serier med jet diskanten!
Personligt vil jeg stadig gå efter yamaha, bare 2030 modellen som fås til en kanon pris... Desuden kan den bestemt spille fint op med cm serien... Det skal du ikke være så bange for... Prøv og tag et kig på elac... :) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Jeg ville personligt gå efter noget Monitor Audio og Anthem i den prisklasse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |